Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@20:25:13 GMT

کارخانه‌ای جالب با دیواری از شیشه‌های رب! +عکس

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۱۶۵۳۶

کارخانه‌ای جالب با دیواری از شیشه‌های رب! +عکس

شرکت کارلو راتی طرحی جدید برای کارخانه و دفتر اصلی شرکت ایتالیایی Mutti (تولید کننده رب گوجه فرنگی) ارائه کرده است.

خبرگزاری مهر: طرحی برای مرکز بازدید در یک کارخانه ایتالیایی ارائه شده است. در طرح این مرکز دیواری از شیشه های رب ساخته می شود که شبها روشن می شود و اطراف آن یک سالن اجتماعات وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش نیواطلس، شرکت کارلو راتی طرحی جدید برای کارخانه و دفتر اصلی شرکت ایتالیایی Mutti (تولید کننده رب گوجه فرنگی) ارائه کرده است.

 

پروژه مذکور شامل مرکز بازدیدی با دیوارهایی است که از شیشه های رب گوجه فرنگی ساخته شده اند. همچنین داخل این مرکز تراسی است که مردم می توانند از آنجا آماده سازی رب را تماشا کنند.

 

در هرحال طرح مذکور شامل فضای اداری و چشم اندازی جدید است. دیوار مرکز جدید بازدید شامل هزاران شیشه رب گوجه فرنگی است. این دیوار ۱۲۰ طول و ۷ متر ارتفاع دارد.

 

دیوار مذکور شب ها روشن می شود و در اطراف آن یک سالن اجتماعات، یک مزرعه و اتاق کنترل است که مراحل مختلف تولید رب گوجه فرنگی در آن قابل مشاهده است.

عملیات ساخت سال آتی آغاز و تا ۲۰۲۳ میلادی تکمیل می شود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۶۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ محمدامین نوروزی گفت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند.

سرهنگ نوروزی تصریح کرد: ارزش سوخت‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 6088537

دیگر خبرها

  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • گوجه فرنگی‌ها «جهان موازی» خود را دارند!
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • عرضه فناوری جدید ساخت تراشه شرکت TSMC تا سال ۲۰۲۶
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»