Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@19:01:54 GMT

دستگیری به خاطر سرقت قلک

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۱۶۸۲۹

دستگیری به خاطر سرقت قلک

سارق بدشانس وقتی وارد خانه شد، تنها چیزی که برای سرقت دید قلک فرزند صاحب خانه بود. او مدتی پس از سرقت در تحقیقات پلیسی بازداشت شد.

 

ایران آنلاین/ به دنبال وقوع یک فقره سرقت از خانه یکی  از شهروندان ، ماموران جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند. صاحب خانه که مرد جوانی بود در تحقیقات به پلیس گفت:  داخل قلک فرزندم حدود سه الی چهار میلیون تومان وجه نقد بوده است و  امروز هنگامی که قصد انداختن پول به داخل قلک را داشتم  متوجه شدم که قلک در محل خود نیست و به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مأموران با دریافت اظهارات شاکی به فردی مشکوک شدند و با تکمیل تحقیقات،مرد جوان را دستگیر کردند. متهم در بازجوئی ها و مواجهه با مستندات کشف شده به سرقت اعتراف کرد و گفت: با توجه به باز بودن در منزل وارد خانه شدم و قلک را برداشتم و پس از انتقال به خارج از شهر آن را شکستم و مبلغ 31 میلیون ریال وجه نقد را به سرقت بردم.

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات،،سرهنگ"اسماعیل واعظی گفت:متهم پس از تشکیل پرونده و جمع آوری مستندات و اعترافات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.


 
 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل نیکروز سلیمانی اظهار کرد: ۲ نفرآقا و خانم غیربومی که اقدام به سرقت و کش روزنی طلا از طلا فروشی‌های سطح شهرستان‌های پارس اباد و مشگین شهر کرده بودند، با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا‌های مسروقه از آنها کشف شد.
وی افزود: در حال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کرده‌اند و در این زمینه پرونده قضائی تشکیل شده و بررسی‌های بیشتر دراین خصوص ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت