Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@15:23:57 GMT

نجات جان نوزاد پس از دو بار سکته قلبی +عکس

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۱۶۹۸۴

نجات جان نوزاد پس از دو بار سکته قلبی +عکس

صراط: متخصصان زبده بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان موفق شدند تومور بزرگی را از روی قلب کودک سه ماهه خارج کنند و جان وی را نجات دهند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،دکتر مسعود صالحی رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان با بیان این مطلب گفت: نوزاد ۳ ماهه با وزن حدود ۴ کیلوگرم با تنگی نفس و درد شدید شکمی به صورت اورژانسی در بیمارستان پذیرش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس از بررسی مشخص شد توده بزرگی به اندازه چهار برابر قلب نوزاد قسمت‌های مختلف قلب و ریه چپ را درگیر کرده و منجر به کاهش خون رسانی به مغز و دست راست بیمار شده بود.
 
صالحی تصریح کرد: بیمار یک مرتبه پیش از انجام عمل جراحی و یک مرتبه در حین عمل دچار ایست قلبی شد که با انجام اعمال مورد نیاز بلافاصله به زندگی بازگشت.
وی با اشاره به اینکه این عمل جراحی ۸ ساعت به طول انجامید اذعان داشت: تومور به طور کامل از روی قلب بیمار جدا و شریان مغزی و شریان دست راست با استفاده از عروق مصنوعی پیوند زده شد.
صالحی گفت: خوشبختانه بیمار در حال حاضر کاملا هوشیار و در آستانه ترخیص از بیمارستان است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، فاطمه گودرزی گفت: فروردین امسال ۱۸ نوزاد پسر و ۱۹ نوزاد دختر در بیمارستان کیش متولد شدند و از ابتدای اردیبهشت تا امروز نیز ۱۹ نوزاد در بیمارستان متولد شدند.

وی افزود: پارسال نیز ۴۵۳ نوزاد در بیمارستان کیش متولد شدند.

کارشناس ارشد مامایی بیمارستان کیش گفت: هم اکنون پنج کارشناس مامایی در بیمارستان کیش فعالیت می‌کنند.

فاطمه گودرزی خاطرنشان کرد: پایش سلامت مادران، پایش قند خون جنین، رسیدگی به نوزاد پس از تولد، تزریق واکسن‌ها و ویتامین‌های مورد نیاز و ثبت قد و وزن نوزاد از مهمترین اقدامات کارشناسان مامایی در بیمارستان کیش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده!
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده! + ویدئو