Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:51:28 GMT

امحا ۴ تن مواد غذایی فاسد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۱۸۳۰۵

امحا ۴ تن مواد غذایی فاسد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،کارشناس مسئول بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت مهاباد گفت: در پی اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی توسط بازرسین بهداشت محیط مقدار تقریبی 4 هزار کیلو گرم انواع مواد غذایی و آشامیدنی غیر مجاز شامل و مواد غذایی و آشامیدنی که در طول چند ماه گذشته کشف و ضبط شده بود معدوم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس امینی گفت: یک تن از موادغذایی با رضایت صاحبان مراکز توزیع مواد غذایی در محل و 3 تن دیگر از این مقدار مواد غذایی به ارزش بیش از 150 میلیون ریال با اخذ مجوز از مقامات قضایی و با حضور نماینده دادستان این شهرستان امحاء و از بین برده شد.

وی از شهروندان خواست از خرید مواد غذایی فاقد شرایط 9 گانه بسته بندی شده خودداری نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف باسامانه گویای 190 و یا شماره تلفن 42442250 واحد بهداشت محیط مهاباد تماس گرفته و موارد تخلف را اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

  امحا 4هزار کیلو گرم انواع مواد غذایی و آشامیدنی غیر مجاز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • قند پنهان در کدام یک از مواد غذایی وجود دارد؟
  • منیزیم را چه زمانی از روز مصرف کنیم؟
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان