Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، جعفر مردانی، معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، امروز دوم دی‌ماه در شورای سیاست‌گذاری برنامه‌های هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی استان در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در استان، اظهار کرد: هفته قرآن و عترت در استان از 24 بهمن‌ماه آغاز و همچنین در همین هفته کارهای مرتبط با فعالیت‌های قرآنی رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: ترویج فرهنگ قرآن در جامعه و اقشار متفاوت و تعلیم مضامین قرآنی با استفاده از هنر از بااهمیت‌ترین اغراض جشنواره هست.
مردانی ادامه داد: برگزاری هفته قرآن و عترت بدین معنا نیست که در سایر مواقع سال از مفاهیم قرآن دور باشیم و هدف از برگزاری هفته قرآن و عترت، جریان‌سازی قرآنی در استان است.
وی با اشاره به اینکه توسعه برنامه‌های قرآنی در جامعه ضروری هست، دنبال کرد: افزایش برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در جامعه زمینه‌ساز افزایش تقویت فرهنگ اسلام در جامعه هست.
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه باید مفاهیم قرآنی در زندگی روزمره ما جاری باشد، گفت: ماحصل فعالیت‌های قرآنی ارائه‌شده در هفته قرآن و عترت باید در جهت ترویج و اشاعه مفاهیم قرآن در تمام زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در تمام دستگاه‌های اجرایی مورد استفاده قرار بگیرد.
معاون سیاسی، امنیتی استان دار چهارمحال و بختیاری دنبال کرد: لازم هست با توسعه برنامه فرهنگی و قرآنی در جامعه زمینه ارتقای سطح فرهنگی جامعه را ایجاد کرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس

امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در سال تحصیلی جاری بعد از وقفه ۱۰ ساله بیش از سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در ۳۴ نوبت در مدارس ابتدایی استان توزیع شد.

وی افزود: توزیع شیر تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد و برای تامین شیر رایگان ۲۲۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید

تداوم فرایند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری

امیریان اظهار کرد: تمام مراحل توزیع شیر در مدارس براساس ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شده است.

وی با اشاره به بزرگداشت هفته معلم اضافه کرد: شهید مطهری در هر زمینه‌ای که دشمنان به مسائل مختلف ایران و اسلام حمله کردند، کتاب‌ها نوشته بود و معلمان باید تربیت نسلی جست‌وجوگر و متفکر را دنبال کنند.

امیریان با اشاره به اینکه شعار محوری هفته معلم امسال، "همه مدیون توئیم" است، گفت: شاخصه اصلی "ایران قوی، مدرسه قوی، معلم قوی" است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی