Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@19:43:31 GMT

پاسخ رئیس دفتر حسن روحانی به اصلاح‌طلبان

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۱۹۶۵۷

پاسخ رئیس دفتر حسن روحانی به اصلاح‌طلبان

به گزارش جهان نيوز؛ محمود واعظی در گفت‌وگو با قدس در واکنش به برخی اظهارنظرهای اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه «اعتدال را یک گفتمان نمی‌دانیم و شرایط زمانی ما را به مسیری برد که واژه اعتدال را به اصلاحات الصاق کردیم» اظهار داشت: اگر چنین حرفی گفته شده باشد، باید عرض کنم که دولت آقای روحانى از اول دولت اعتدال بود و در ســال 92 با همين نام و شعار به ميدان آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين كه در انتخابــات 96 عده‌اى  آمدند و از دولت آقاى روحانى اعلام حمايت كردند به اين معنا نيست كه اعتدال به آن‌ها الصاق شده است.

رئيس دفتر رئيس‌جمهور تأكيد كرد: اين كه گفته شــود اعتدال يك گفتمان نيســت، حرف نادرست و بى‌معنايى اســت. قطعاً اعتدال يك گفتمان سياسى است. اگر در دوران خود، ســازندگى يك مشى و گفتمان بود، اگر اصول‌گرايى يك گفتمان اســت و اگر اصلاحات خودش را به‌عنوان يك گفتمان در دوره اى از مديريت كشور معرفى كرد، اعتدال به طريق اولى يك مشى و گفتمان است و در باره اين مفهوم كار زيادى شده و كتاب‌ها و مقالات متعددى منتشر شده است.

محمود واعظى گفت: اعتدال شيوه‌اى است كه آقاى هاشمى كشور را با آن اداره کرد و آقاى روحانى هم بيش از 4 ســال اســت كشور را با همين گفتمان اداره كرده است. ما اعتقاد داريم اعتدال در كشــور جايگاه خود را دارد و ما نيز به آن پايبنديم.

وی همچنين در پاسخ به سؤالی در مورد برخی گمانه‌ها در مورد پیشنهاد به اسحاق جهانگيرى براى استعفا گفت: كسانى كه چنين حرف هايى را در جامعه مى‌زنند، نه خيرخواه آقاى جهانگيرى هستند، نه خيرخواه دولت و نه مى‌خواهند به ما كمك كنند.

وى افــزود: هيچ اختلافى ميان آقاى جهانگيرى با دولت، وزرا يا شــخص آقاى روحانى وجود ندارد. ما نه از ايشــان و نه از ديگر اعضاى دولت چيزى كه مؤيد اختلاف باشد نشنيده‌ايم و به اين حرف‌ها هم اعتنا نمىكنيم.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی


به گزارش تابناک، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر انقلاب از آیت الله محمدعلی گرامی در یکی از بیمارستان ها عیادت کرد.

آیت الله گرامی مدتی در بیمارستان بستری بود و روز گذشته ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا