Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، علیرضا نخعی به امر مهم مدرسه‌سازی در استان کمتر توسعه یافته سیستان و بلوچستان اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه امروز آمار خیرین مدرسه‌ساز استان نسبت به 3 سال قبل افزایش 6 برابری داشته اما به وجود عمق محرومیت‌ها و نیازهای فراوان سیستان و بلوچستان به فضاهای آموزشی استاندارد این کافی نیست و مردم باید در کنار دولــت در زمینه احداث مدارس یاریگر آموزش و پرورش باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: آموزش و پرورش دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است به به همین دلیل ساخت مدرسه توسط خیران مدرسه‌ساز از اجر زیادی برخوردار است و در حقیقت خیرین راه را جلوی پای ما هموار می‌کنند تا همه بتوانیم در پی برکت این تلاش از ظرفیت‌ها استفاده کنیم و راه توسعه استان پهناورمان را هموار کنیم.

وی ضمن قدردانی از مشارکت خیران مدرسه‌ساز در همراهی آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: مفهوم مدرسه‌سازی و پاداش کار خیر حتی برای دانش‌آموزان ما در سیستان و بلوچستان نهادینه شده چرا که هم‌اکنون در استان از بین  دانش‌آموزانمان خیر مدرسه‌ساز داریم که با پس‌انداز کردن مبلغی روزانه برای مدرسه‌سازی کمک می‌کنند.

نخعی با بیان اینکه حل مشکل کمبود مدارس استاندارد در استان و امر مهم مدرسه‌سازی فقط وظیفه دولت و خیرین نیست و در واقع هر شهروند سیستان و بلوچستانی می‌تواند یک خیر مدرسه‌سازباشد و یا می‌تواند یک خیر را تشویق به مدرسه‌سازی کند، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان، هر شهروند سیستان و بلوچستانی بدون تردید می‌تواند یک خیر مدرسه‌ساز باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از معلمان نمونه در گناوه برگزار شد
  • محدوده ثبت نام در هر مدرسه به صورت شعاعی خواهد بود
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است