Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی الیگودرز گفت: ضاربی که مامور راهنمایی ورانندگی را در هنگام اعمال قانون از ناحیه گردن مجروح نمود دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سروان محمد باقر رشیدی در گفت وگو با هیجار گفت : عصر جمعه ستواندوم بابایی در هنگام اعمال قانون  یکدستگاه خودروی سواری پراید بوده که سرنشینان با وی درگیر ویکی از آنها مامور را از ناحیه گردن مورد اصابت چاقو قرارداده  ومجروح نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سرنشیان این وسیله نقلیه 2 نفر  بودند که  بازداشت شدند و وسلیه نقلیه آنها نیز توقیف شد.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی الیگودرز گفت: افسر راهنمایی ورانندگی  مجروح به بیمارستان شهرستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و  هم اکنون نیز بستری بوده و  فردا مرخص می شود.

رشیدی اضافه کرد: احتمال اینکه ضارب از  مواد مخدر استفاده نموده وحالت عادی نداشته وجود دارد که پس از انجام آزمایشات نتیجه قطعی مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قانون اجازه اعتراض به رانندگان را برای جرایم داده است بیان کرد: متاسفانه برخی قوانین راهنمایی ورانندگی  را رعایت نکرده وهنگام اعمال قانون نیز با ماموران درگیر می شوند در حالیکه  قانون حق اعتراض را به همه افراد داده است.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی الیگودرز اظهار داشت: طبق قانون اگر شخصی نسبت به جرایم اعتراض دارد یا به دفتر  پلیس +10 مراجعه واعتراض خود را ثبت  کند ویا شخصا به  واحد اجرائیات راهنمایی ورانندگی شهرستان  مراجعه نموده  واعتراض می نماید که در هردو صورت رسیدگی های لازم انجام شده  اگر احقاق حق که باید فرد متخلف جریمه را پرداخت کند  ودر غیر اینصورت ضمن برخورد قانونی با مامور جریمه در شورای رسیدگی حذف خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین

درحالیکه جنبش دانشجویی آغاز شده از دانشگاه‌های آمریکا به مراکز آموشی فرانسه راه پیدا کرده است، خشونت پلیس ایالات متحده در برخورد با معترضان نیز به نیروهای امنیتی پاریس سرایت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، امروز دوشنبه دانشجویان دانشگاه سوربون فرانسه در تلاش بودند تا چادرهای اعتراض به همان شیوه دانشجویان در آمریکا برپا کنند که با سرکوب و خشونت پلیس مواجه شدند.

 

.

 

چد نفر از دانشجویان فریاد «فلسطین پاینده باد» سر می‌دادند و یک پرچم بزرگ را در دست داشتند. آنها سپس یک تحصن در مقابل ورودی این موسسه آموزش انجام دادند.

سازمان دهندگان این اعتراض‌ها همچنین نسبت به خشونت پلیس فرانسع اعتراض داشتند.

خیزش دانشجویی در آمریکا؛ سرکوب در کشور مدعی دموکراسی

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد