Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ششمين دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج با برگزاري آيين پاياني، نفرات برگزيده‌ خود را در رتبه هاي اول تا سوم ادبيات داستاني ايران، اعلام داشت. به گزارش پايگاه اطلاع رساني و روابط عمومي ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس، دبير ششمين دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج با اعلاماين خبر گفت: طبق آرا داوران نهايي اين جشنواره که متشکل از «محمد کشاورز»، «محمد حسيني»و «فرشته احمدي» بود «پيمان برومند» از شيراز با داستان «در شب گم مي‌شويم»، «حسينلعل‌بذري» از مشهد با داستان «سانگالا» و «فاطمه انديشه» از تهران با داستان «طعم تلخآب‌نبات» به ترتيت رتبه‌هاي اول تا سوم ششمين دوسالانه‌ي نارنج را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«محمد بادپر» افزود:«مسعود کبکانيان» از گناوهبا داستان «در حال محو شدن»، «سمانه فرهادي» از تهران با داستان «ما چند نفر»،«ليلا حکمت‌نيا» از تهران با داستان «سياهي يک لشکر» و «معصومه قدردان» از اسفراينبا داستان «راپورت» بدون اولويت در اين دوسالانه تقدير شدند.
دبيراين دوسالانه با اشاره به حضور نويسنده‌هاي برتري چون «ابوتراب خسروي»، «صمدطاهري»، «محمد طلوعي»، «احمد اکبرپور»، «بابک طيبي»، «حسين مقدس» و انجمن‌هايمختلف استان به برگزاري کارگاه نيز اشاره و يادآور شد خوشبختانه در اين دوره کارگاهداستان بسيار پربارتر از دوره‌هاي قبل و با شرکت تعداد زيادي از نويسندگان انجمن‌هايمختلف استان برگزار و بسيار مورد استقبال قرار گرفت.
وي با تشکر از محسن نعمت‌اللهي رييس ادارهفرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان جهرم بابت همکاري فراوان در برگزاري اين دوسالانه،به نقش بسار پررنگ نماينده مردم شريف شهرستان جهرم در مجلس شوراي اسلامي، مديرکلفرهنگ و ارشاد اسلامي استان فارس، معاونت استاندار و فرماندار ويژه شهرستان جهرم وهمکاري خوب شهرداري و شوراي اسلامي شهر جهرم و دانشگاه دولتي اشاره و يادآوري کرد:خوشبختانه دوسالانه داستان کوتاه نارنج اکنون به عنوان يک جايزه بسيار معتبر درادبيات داستاني ايران شناخته مي‌شود.
بادپر با اشاره به حضور نويسندگان معتبر در ايندوسالانه و شرکت 1446 داستان در اين دوسالانه از نقاط مختلف دنيا متذکر شد:دوسالانه داستان کوتاه نارنج به کل شهرستان جهرم تعلق دارد و تنها برنامه‌يشهرستان جهرم است که در حوزه فرهنگ توانسته تا اين حد نام شهرستان جهرم را در کشورمطرح کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) بار دیگر بر پایبندی مقاومت به سه خواسته اصلی در هر توافق آتش‌بس تاکید کرد هرگز از این خواسته‌های اساسی کوتاه نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس اعلام کرد : هیئتی از حماس روز شنبه برای تکمیل مذاکرات در سایه تماسهای  اخیر با میانجیگران در مصر و قطر راهی قاهره می شود.

اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه به جهانیان شوندالاخبار فاش کرد: جزئیات پیشنهاد رژیم صهیونیستی به حماس

حماس  افزود بر روح مثبتی(انعطاف پذیری) که هنگام بررسی پیشنهاد آتش بس که اخیرا دریافت کردیم، تاکید می‌کنیم.

این جنبش تاکید کرد حماس و گروههای مقاومت دیگر مصمم هستند توافقی به دست آید که توقف تجاوزات و عقب نشینی اشغالگران و بازگشت آوارگان را محقق کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو توصیه کوتاه از امام صادق علیه‌السلام
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • حماس: از خواسته‌های سه گانه خود کوتاه نخواهیم آمد
  • حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • داستان شکستن مارپیچ سکوت را برای نوه‌هایتان تعریف خواهید کرد
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • عصبانیت پوستکوگلو: کوتاه‌‌ترین کنفرانس ممکن!
  • معرفی قابلیت‌های گردشگری گیلان در جشنواره بهار نارنج
  • داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم