Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری ـ ایرنا ـ مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان ری گفت: 130 انشعاب غیر مجاز در طی یک ماه اخیر در روستاهای این شهرستان جمع آوری و ساماندهی شد.

علی اکبر هراتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ماموران آبفار با انجام تست کلر و بررسی آب مصرفی واحدهای صنعتی و مسکونی در یک ماه گذشته توانستند این مقدار انشعاب غیر مجاز از روستاهای شهرستان ری کشف و جمع آوری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اداره آبفار شهرستان ری با متخلفان با ابلاغ اخطاریه، قطع و جمع آوری و معرفی به مراجع قضایی برخورد می کند، عنوان کرد: 60 انشعاب غیرمجاز پس از قطع و جمع آوری با تمهیداتی که اندیشیده شد به انشعاب مجاز تبدیل شد و مابقی در حال پیگیری از طریق مراجع قضایی است.
هراتی ادامه داد: اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان ری در جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به مشترکین روستایی و فراهم نمودن امکان محاسبه مصرف واقعی آنان اقدام به شناسایی و تعویض تعداد 115 کنتور خراب در سطح روستاهای شهرستان ری در سه ماه گذشته کرده است.
وی تصریح کرد: این اقدام موجب محاسبه مصرف واقعی مشترکین و سهولت در پرداخت آب بها گردیده است.
هراتی با بیان اینکه 58 روستا و شهرک با جمعیتی حدود 200 هزار نفر زیر پوشش خدمات آبفای روستایی این شهرستان است، افزود: پراکندگی روستاها و فرسودگی بافت خطوط انتقال آب خدمت رسانی، نظارت و کنترل در روستاها را مشکل کرده است.
وی با بیان اینکه اداره آب و فاضلاب روستای شهرستان ری 33 هزار واحد انشعاب دارد، اظهار کرد: انشعابات غیر مجاز ضمن وارد کردن خسارت به شبکه های آبرسانی، مشکلات فراوانی از جمله مصرف بی رویه آب و آلودگی های نقطه ای در شبکه توزیع و خطوط انتقال و اخلال در امر آبرسانی را به همراه دارد.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری ** انتشار: روح اله صائب

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار

به گزارش قدس خراسان، حمید رضا شرف خانی اظهار کرد: با رصد و پایش عوامل یگان حفاظت و با دستور قاطع دادستان شهرستان گلبهار در همکاری با عوامل انتظامی کلانتری گلمکان، یک باب کوره غیر مجاز تهیه زغال و بیش از ۱۵ تن مقطوعات چوبی از گونه‌های ممنوعه گز و تاغ که به شکل ماهرانه‌ای از شهرستان‌های جنوبی استان قطع و به گلبهار حمل می‌شد شناسایی و توقیف شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران بیان کرد: کارگاه غیرمجاز احداث شده در یکی از روستاهای تابعه شهر گلمکان شهرستان گلبهار پس از شناسایی و اطمینان از وجود محموله قاچاق با دستور قضایی دادستان گلبهار توسط ضابطین بازگشایی و میزان ۱۵ تن مقطوعات چوبی جنگلی و یک باب کوره غیر مجاز توقیف شد.

وی تصریح کرد: در همین رابطه چهار نفر از اتباع بیگانه مرتبط با این باند بازداشت و تحویل عوامل انتظامی شدند. 

شرف خوانی اظهار کرد: گونه جنگلی گز و تاغ با هدف تثبیت شن و جلوگیری از گسترش بیابان و تهدید سکونتگاه‌های شهری و روستایی در قالب پروژه‌های بیولوژیک بیابان‌زدایی با صرف هزینه‌های سنگین و تلاش‌های شبانه‌روزی در مناطق کویری خراسان رضوی توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کشت و نگهداری می‌شود که با بی‌رحمی تمام و برای انتفاع غیر شرعی و غیر مجاز توسط افراد و باندهای قاچاق چوب آلات مورد تجاوز و قطع قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار