Web Analytics Made Easy - Statcounter


سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی جزئیات جلسه اعضای فراکسیون متبوعش با رئیس کمیته امداد را تشریح کرد.

مهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی امتداد نیوز، با اشاره به جلسه صبح امروز(یکشنبه 3 دی) فراکسیون متبوعش، گفت: امروز پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میهمان اعضای فراکسیون مستقلان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رئیس کمیته امداد در ابتدای جلسه گزارشی از عملکرد کمیته به اعضای فراکسیون ارائه داد و نمایندگان نیز سوالات خود را مطرح کردند.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی ادامه داد: رئیس کمیته امداد از نمایندگان تقاضا داشت تا در بودجه سال ۹۷ با کمیته امداد به گونه‌ای همراهی کنند تا این کمیته بتواند اهداف و طرح‌هایی را که آغاز کرده را به پایان برساند.

لاهوتی با بیان اینکه دولت در بودجه سال ۹۷ پیش‌بینی کرده که 7هزار میلیاردتومان از هدفمندی یارانه‌ها را برای رفع فقر مطلق هزینه کند، اظهار داشت: آقای  فتاح معتقد بود که اگر این 7 هزار میلیارد تومان در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار گیرد می‌توان یک میلیون نفری که متقاضی تحت پوشش قرار گرفتن کمیته امداد هستند را تحت پوشش قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه سالانه بودجه‌ای برای اشتغال افراد تحت پوشش این کمیته در نظر گرفته می‌شود، افزود: رئیس کمیته امداد خواستار این بود که این رقم در بودجه سال 97 افزایش یابد تا با اشتغالی که ایجاد می‌کند افرادی از زیر پوشش این کمیته خارج شوند.

لاهوتی تصریح کرد: آقای فتاح همچنین در این جلسه پیشنهادی را مبنی بر اینکه مسکن مهر‌های نیمه تمامی که متقاضی و مشتری ندارند در اختیار کمیته امداد قرار گیرد تا این کمیته با اعتبارات خود این مسکن‌ها را تکمیل و در اختیار جامعه هدف خود قرار دهد را مطرح کرد که این طرح مورد استقبال نمایندگان قرار گرفت.

انتهای‌پیام/

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران

رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: در جلسه اخیر کمیسیون اجتماعی که با حضور وزیر کار برگزار شد، آقای مرتضوی عنوان کرد که برای اولین بار قرار است پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی این وزارتخانه درشورای عالی کار مطرح شود. - اخبار سیاسی -

علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره افزایش حق مسکن کارگران گفت: در نشست اخیر کمیسیون اجتماعی که با حضور وزیر کار برگزار شد، آقای مرتضوی در جریان گزارشی که از عملکرد وزارت کار به اعضای کمیسیون ارائه کرد، به موضوع افزایش حق مسکن هم اشاره کرد و گفت که قرار است بند مربوط به افزایش حق مسکن کارگری را اصلاح کنند. 

توضیحات وزیر تعاون درباره حق مسکن کارگران

 

وی افزود: البته با توجه به اینکه افزایش حق مسکن علاوه بر مصوبه شورای عالی کار نیاز به تایید هیئت وزیران هم دارد اما آقای مرتضوی تصریح کرد که وزارت کار برای اولین بار پیشنهاد افزایش دو برابری حق مسکن را مطرح کرده است. 

رئیس فراکسیون کارگری گفت: به محض اینکه این پیشنهاد در شورای عالی کار تصویب و پس از آن مورد تایید هیئت وزیران قرار گیرد، برای دستگاه‌های مرتبط لازم‌الاجرا خواهد بود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور