Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-بعد از نزدیک به دو ماه گمانه زنی در خصوص همکاری مربی جامائیکایی با سرمربی آلمانی استقلال به عنوان دستیار اول این پرونده بدون هیچ نتیجه ای مختومه شد.

 بعد از تمام تنش هایی که در راه انتخاب دستیار روی نیمکت استقلال رقم خورد وینفرد شفر تصمیم گرفت از دستیار موردعلاقه اش در تیم ملی جامائیکا به عنوان دستیار اول روی نیمکت بهره ببرد از همین رو نزدیک به دو ماه قبل نام میگوئل کولی بر سر زبان ها افتاد، کسی که در تیم ملی جامائیکا همکاری خوبی با پیرمرد آلمانی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شرایطی که همه چیز از اضافه شدن این مربی به کادر فنی استقلال در آغاز دور برگشت حکایت داشت اما کولی در تصمیمی عجیب لحظه آخر به پیشنهاد شفر پاسخ منفی داد و مدعی شد در حال حاضر شرایط همکاری با این مربی در باشگاه تهرانی را ندارد، تصمیمی که باعث بهت و حیرت سرمربی آلمانی نیز شد چون او در یکی دو ماه گذشته به سختی زمینه همکاری دستیار جامائیکایی با استقلال را فراهم کرده بود.


میگوئیل کولی در گفتگویی با سایت اسپورت وی جامائیکا گفت:« بله از وینفرد شفر پیشنهادی برای همکاری با استقلال داشتم و خیلی هم توجه من را به خود جلب کرد چون هم به مربی مورد علاقه ام شفر می پیوستم هم پول خوبی به عنوان دستمزد دریافت می کردم اما در این حین هرچه تلاش کردم تا وجدانم را برای جدایی از تیم ملی جامائیکا آرام کنم نتوانستم و در نهایت قید همکاری با استقلال و شفر را زدم».


او ادامه داد:« من به استقلال نرفتم در حالی که می دانم آنها یکی از بهترین باشگاه های آسیا هستند با قهرمانی در این قاره و اینکه بارها قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شده اند اما همه دلایل برای تمایلم برای رفتن به ایران این نبود. آن جا شفر سرمربی است، مربی آلمانی بسیار با ثباتی که شاید بعد از جام جهانی درهای زیادی به سمت او باز شود، چون تیم های ملی بعد از مسابقات روسیه برای جام جهانی بعدی برنامه ریزی خواهند کرد و بدون شک یکی از گزینه های آنها این مربی خواهد بود».


با این تفاسیر می توان از مختومه شدن پرونده اضافه شدن دستیار جامائیکایی به استقلال خبر داد، اتفاقی که مسلما به مذاق وینفرد شفر خوش نخواهد آمد اما چاره ای ندارد تا با همین کادر فعلی به کارش ادامه بدهد.

خبرگزاری دانشجو

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرجا و هر طور پلیس بخواهد

علیرضا زاکانی در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین در خصوص نحوه همکاری و کمک شهرداری به پلیس در اجرای طرح نور و این پرسش که آیا شهرداری ماموران خود را ضابط قضایی می‌داند، کفت اینکه پلیس چه خدمتی را می‌خواهد و نیاز دارد را آنها اعلام می‌کنند و ما هم طبق وظیفه خودمان به هر کسی که در شهر نیازمند همکاری و کمک باشد خدمات می‌دهیم.

شهردار تهران افزود: نظام ما یک نظام مشارکتی است و با مشارکت مردم و نهادها و دستگاه ها کارها پیش می‌رود و هر کسی نیاز داشته باشد  به ما می‌گوید و ما هم سرویس می‌دهیم.

زاکانی که در حاشیه جلسه هیئت وزیران با اصحاب رسانه گفتگو می‌کرد در پاسخ به سوالی دیگری درباره نقدها و مسائلی که حول موضوع قرارداد شهرداری تهران با یک یک شرکت چینی برای خرید مترو و اتوبوس و ... منعقد شده هم با بیان اینکه برخی‌ها می‌خواهند تنها عده خاصی در کشور سود کرده و عموم مردم ضرر کنند، گفت: این اصلا خوب نیست و با انسانیت سازگاری ندارد.

 انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • آفرین به مدیر بایرن، درسش را خوب یاد گرفت!
  • رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد
  • امیرعبداللهیان به بورل: همکاری آژانس و ایران در مسیر خوب قرار دارد/ از سفر گروسی مدیر کل آژانس اتمی به ایران استقبال می‌کنیم
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • حماس: به زودی به پیشنهاد صلح اسرائیل پاسخ می‌دهیم
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • قطع همکاری نواک جوکوویچ با یک مربی دیگر
  • رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد