Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- عادل فردوسي‌پور، هوشنگ گلمکاني، محسن غرويان و فريدون جيراني به خداحافظي حسين انتظامي از معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي واکنش نشان دادند.
هوشنگ گلمکاني: در دوره مديريت دکترانتظامي در معاونت مطبوعاتي، فضاي مديريتي تغيير کرد و حس تفاهم و همدلي و نه تقابل بين مطبوعات و نهاد دولتي وزارت ارشاد به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسين انتظامي هميشه همراه و در کنار مطبوعات بوده است نه در مقابل آنها. حتي هر جايي که مشلات حل نشده او با اهالي مطبوعات همدلي کرده است. ويژگي دوم دوره معاونت مطبوعاتي حسين انتظامي که آن را با گذشته متفاوت مي کند، شفاف سازي امور بود. نکته مهم ديگر اين است که انتظامي با برنامه بود.هر جايي مشکلي مي ديد برنامه اي داشت و فکر خلاقانه اي براي حل مشکل مي انديشيد.
عادل فردوسي پور: دكتر انتظامي در يك جمله مدير خوب، مثبت و كار راه‌اندازي بود كه چون اهليت رسانه‌اي داشت و رسانه را مي‌شناخت، فعاليت‌اش هم براي رسانه‌ها مثبت بود و در معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد تلاش كرد به رسانه‌ها براي ارتقا سطح كيفي كارشان راهكار و انگيزه بدهد و از آنها در قبال مشكلات حمايت كند.
جا دارد از تلاش و مديريت او قدرداني شود. معتقدم در منصب جديد هم انتظامي موفق خواهد بود و اميدوارم او همچنان براي رسانه‌ها يك بازوي كمكي خوب باشد.
فريدون جيراني: وقتي خبري مي ياد از عوض شدن يک  مدير خوب؛ مديري که توانست آرامش را به محيط  مطبو عات برگرداند، مديري   که در طول 4 سال در بين اهالي مطبوعات (اعتماد) به نهاد تصميم گيرنده را جايگزين بي اعتمادي کرد، متاسف مي شوي و نمي داني چه تحليلي از اين تغير داشته باشي...امروز رونق قبلي مطبوعات سينمايي به فضاي مجازي نقل مکان کرده است. اين رونق الان در فضاي مجازي است. اين رونق در اين 4 سال بيشتر شده است  و حالا مدير موفق ما دارد مي روذ.
محسن غرويان: کار ويژه معاونت مطبوعاتي در دوره دکتر انتظامي گسترش ابزارهاي اطلاع رساني در اختيار مردم و تسهيل در صدور مجوز نشريات است؛ همچنين اعتقاد عملي به جريان ازاد اطلاعات که هم با برخورد منطقي با رسانه هاي نو در شبکههاي اجتماعي خود را نشان داد و هم تسريع در صدور مجوز براي نشريات. ضمن اينکه از فيلتر کردن و فضاي امنيتي - پليسي در رسانه‌ها خبري نبود که اينها از امتيازات خاص آقاي دکتر حسين انتظامي محسوب مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی

به گزارش همشهری آنلاتین به نقل از ایرنا، «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.

وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.

معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کد خبر 847873 برچسب‌ها خبر مهم اربعين

دیگر خبرها

  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم)
  • معاون وزیر کشور: همه قوا در «طرح نور» حامی فراجا هستند
  • (ویدئو) مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی