Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع امنیتی در استان صلاح الدین عراق اعلام کردند که در ساعات اولیه صبح امروز عناصر گروهک تروریستی داعش به منطقه لشکر نهم در نزدیکی شهر «الدور» در ۳۰ کیلومتری شرق تکریت حمله کرده اند.

بر اساس این خبر در این حمله که نیروهای الحشد الشعبی عراقی را هدف قرار داده بود ۴ تن از نیروهای بسیج مردمی عراق به شهادت رسیده و ۶ تن دیگر نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع امنیتی اعلام کرد که حمله عناصر داعش از منطقه «مطیبیجه» در نزدیکی استان دیالی شروع شده بود و ۳۰ تروریست داعشی در این حمله مشارکت کرده بودند که بعد از درگیری با نیروهای بسیج مردمی عراقی ۳ تن از عناصر داعش به هلاکت رسیدند.

در حالی که وجود گروهک تروریستی داعش به عنوان یک قدرت نظامی در عراق به پایان رسیده است هنوز عناصر وابسته به این گروهک به صورت گروهک های کوچکتر در برخی مناطق عراق حضور دارند که بخشی از این عناصر در منطقه مطیبیجه مستقر شده اند و نیروهای امنیتی عراقی هفته گذشته عملیاتی در این منطقه برای مقابله با این عناصر ترتیب داده بودند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری‌های عضو جدا شده از منافقین در دادگاه درباره همکاری های نظامی این گروهک با ارتش صدام

دریافت 6 MB کد خبر 848176 برچسب‌ها عراق - صدام خبر ویژه منافقین

دیگر خبرها

  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • افشاگری‌های عضو جدا شده از منافقین در دادگاه درباره همکاری های نظامی این گروهک با ارتش صدام
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند