Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@23:04:34 GMT

«داخائو» به شهرزاد می رود

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۲۶۹۵۴

«داخائو» به شهرزاد می رود

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، نمایش «داخائو» به کارگردانی شهرام ابوالقاسمی و حمیدرضا هدایتی از جمعه، 8 دی ماه در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

این نمایش که توسط شهرام ابوالقاسمی نوشته شده است هر شب تا 7 بهمن ساعت 20 روی صحنه خواهد بود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: هنرمند جوانی گرفتار بیماری صرع شده و به هنگام تشنج فقط با شستن روی خود با آب و خنک شدن دمای صورتش به حالت عادی برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی هنگامی که هنرمند جوان به همراه دو دوست دیگرش درگیر مشکل کمبود آب در مناطق حاشیه‌ای و حومه شهر تهران شده‌اند، مجبور به انتخاب‌های ناگزیری می‌باشند که...

بازیگران «داخائو» عبارتند از: حمیدرضا هدایتی، محسن بابائی، ارشیا زرین و مریم قربانیان.

سایر عوامل عبارتند از: تهیه کننده: سالار رضائی، مجری طرح: رحمان حسینی، مدیر اجرایی: شهاب ملک پور، برنامه ریز: آیدا تبیانیان، گروه کارگردانى: سپهر جاویدنیا، امیرعلی رحیمی، روناک رحیمی، آهنگساز: آرام کمالی، طراح لباس: مریم قربانیان، طراحی صحنه: مهندس نوید پایکار، مشاور هنرى: علیرضا چلیپا، طراح پوستر، بروشور و تبلیغات: مهدی طالقانی، طراح گریم: محمد غلامی، طراح نور: حمیدرضا هدایتی، ارشیا زرین، نوازنده ویولون: حسین یگانه، مشاور رسانه ای: ایمان کوچکی، مشاور تبلیغاتی: ساناز عموزاده، عکاس: روناک رحیمی، روابط عمومی و مدیریت تبلیغات: عقیل بهرامی.

501

داخائو شهرزاد تئاتر شهرام ابوالقاسمی حمیدرضا هدایتی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد

نمایش «اسب قاتلین» به کارگردانی سیدمحمدهادی هاشم‌زاده با توجه به استقبال تماشاگران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دو نوبت روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب با کارگردانی سید محمدهادی هاشم‌زاده که از ۱۹ فروردین در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است به دلیل استقبال تماشاگران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت طی دو نوبت در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ روی صحنه خواهد رفت.
مریم شکری، امیر خواجه میرکی پور، فرزاد پریدار، امید رهبر، ایمان زارع، محمد حسین نعمتی، ندا محمدیان، محمد ابراهیم جنتی، نازنین ترنگ، زهرا اکبری و علیرضا اصلاحی بازی می‌کنند و گروه فرم و بازی‌سازان این اثر عباردتند از فرناز حیدری، نادیا نوذری، زهرا صادق‌پور، آیدا زارع، روژین رستمی، مبینا رضایی، تینا گندمکار، نعیم فرزام و ماهان حسن‌زاده.


در خلاصه نمایش «اسب قاتلین» آمده است: «ارباب و خانم به همراه نوکر خود به نام «کش» و همسرش «لورا» در عمارتی بزرگ زندگی می‌کنند. داستان از یک شب برفی آغاز می‌شود که در آن شب، نوکر روستای کناری با اسبی که از اربابش دزدیده است به سمت عمارت ارباب و خانم می‌آید تا خبر رسیدن شورشی‌ها را بدهد و..»


علاقه‌مندان می‌توانند بلیت روز‌های آینده این نمایش را با ۲۰ درصد تخفیف عمومی و ۳۰ درصد تخفیف دانشجویی از سایت تیوال تهیه کنند.

دیگر خبرها

  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند