Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@17:21:33 GMT

اخلاق، قهرمانی ها را ماندگار می کند

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۲۷۵۲۰

اخلاق، قهرمانی ها را ماندگار می کند

ایلام- نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: اخلاق و رفتار نیکو توأم با قهرمانی و پهلوانی، ورزشکاران را ماندگار می کند.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مهدی همتی در دیدار با علی هاشمی قهرمان وزنه برداری جهان، با بیان اینکه هر قهرمانی دو جنبه دارد، اظهارداشت: هر شخصی می تواند با تقویت بُعد جسمانی خود بدنی ورزیده و قوی داشته باشد و جنبه روحی قهرمانی، با تقویت اخلاق و رفتار، می تواند قهرمانی ها را ماندگار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) و پوریای ولی که از حضرت علی الگوبرداری کرده است، افزود: اگر این بزرگان بعنوان الگو معرفی می شوند و به نیکی از آنها یاد می شود، به خاطر منش، اخلاق و رفتار این بزرگان است که در جامعه الگوی همگان، جوانان و ورزشکاران شده اند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام علی هاشمی را مایه افتخار همه ایلام دانست و بیان داشت: اگر تلاش خانواده ایشان نبود، شاید اکنون علی هاشمی در این جایگاه نبود و توصیه می کنیم که قدر زحمات خانواده، خصوصاً مادرشان را بدانند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با تاکید بر آگاهی‌بخشی و فرهنگسازی موضوع محیط زیست در جامعه گفت: مردم باید از جنبه‌های شرعی به موضوع محیط زیست به ویژه حرمت آلوده کردن و تخریب محیط زیست آگاه باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: محیط زیست به عنوان یک مسأله جهانی باید مورد توجه جدی مسئولان کشورمان قرار داشته باشد. 

وی با بیان اینکه همه انسانها برای حفظ امنیت و سلامت خودشان باید مسائل زیست محیطی را رعایت کنند، افزود: آگاهی بخشی و فرهنگسازی در این رابطه باید در اولویت برنامه‌ها قرار داشته باشد.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با اشاره به اهمیت و جایگاه محیط زیست در آموزه‌های دینی و قانون اساسی، گفت: تاکنون آنگونه که باید و شاید نسبت به مسأله محیط زیست فرهنگسازی نشده است.

وی بر ضرورت آشنا کردن کودکان با مسأله محیط زیست تأکید کرد و افزود: بر اساس عقل و شرع، حفظ و تقویت منابع ملی و سرمایه‌های خدادادی برای نسل‌های آینده ضرورت دارد. 

آیت الله فاضل لنکرانی با بیان اینکه مسأله محیط زیست باید هرچه بیشتر از نظر فقهی مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: قطعا مردم باید از جنبه‌های شرعی این موضوع به ویژه مسأله حرمت آلوده کردن و تخریب محیط زیست آگاه باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • جنبه‌های اقتصادی مالكیت فكری مغفول مانده است
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران