Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما حجت الاسلام مظفری در جلسه تبیین قانون ابلاغ الکترونیکی اشخاص حقوقی افزود : این نارضایتی بیشتر به علت پایین بودن بهره وری کارکنان دستگاههای اجرایی است.
وی با اشاره به اینکه کم کاری و برخورد نامناسب کارکنان ادارات با مردم فساد تلقی می شود از کارشناسان حقوقی دستگاههای اجرایی و خدمات رسان خواست در افزایش بهره وری و کاهش فساد در دستگاهها موثر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل دادگستری استان با اشاره به طرح ابلاغ الکترونیکی خاطرنشان کرد : افزایش رضایتمندی مردم و کاهش هزینه ها از مزایای این طرح است.
حجت الاسلام مظفری ادامه داد : همه اصحاب دعوا، وکلا، نمایندگان قانونی، کارشناسان و دیگر اشخاص مرتبط با پرونده قضایی باید حساب کاربری ایجاد کنند.
وی گفت : مراجعان به دستگاه قضایی نیز موظف اند برای انجام امور خود حساب کاربری دریافت کنند.
به گفته رییس کل دادگستری استان پس از دریافت حساب کاربری از طریق سامانه ثنا، در تمام مواردی که نیاز به ابلاغ باشد از این نشانی استفاده می شود.
وی یادآور شد: تایید ثبت نام اشخاص برای دریافت حساب کاربری نیازمند احراز هویت است و این کار می تواند از طریق دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی یا روش های مطمئن دیگر انجام شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد

وزیر امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس از گفت‌وگوی تلفنی با اسماعیل هنیه و پذیرش خبر آتش‌بس توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان در رابطه با خبر پذیرش آتش‌بس توسط جنبش حماس در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«‬‏امشب آقای اسماعیل هنیه طی تماس تلفنی با اینجانب، ضمن قدردانی از مواضع قوی مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم و مردم ایران در حمایت از فلسطین و غزه، به تبیین آخرین تحولات پرداخت و اظهار داشت: ما پاسخ حماس را به طرح پیشنهادی مصر و قطر برای توقف حملات رژیم اسرائیل، تبادل اسرا، رفع محاصره انسانی و … ارسال کردیم. اکنون توپ در زمین مقابل است. ما در نیات خود صادق هستیم.»

کد خبر 751239

دیگر خبرها

  • عامل ۸۰درصد دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری کاربران چیست؟
  • وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان
  • ۱۳۰ هزار بیمار در بیمارستان امام کرج خدمات درمانی دریافت کردند
  • نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی
  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌