Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که عملکرد مالی این باشگاه زیر نظر مراجع ذیصلاح است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تأکید بر شفافیت مالی باشگاه، اعلام کرد همواره عملکرد مالی این باشگاه تحت نظارت مراجع ذیصلاح بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است:

این باشگاه همانند دیگر شرکت‌های دولتی همواره اسناد مالی خود را در اختیار نهادهای نظارتی قرار داده است. بر این اساس، با توجه به این که برگزاری کنفرانس خبری و طرح موضوعات مالی در مطبوعات و رسانه‌های خبری از سوی باشگاه، موجب تشدید تنش‌ها و بروز حاشیه‌های جدید خواهد شد و تکدر خاطر هواداران محبوب‌مان را در پی خواهد داشت، تصمیم باشگاه بر این است که هرگونه رفع ابهام طبق ضوابط قانونی صرفاً از سوی مراجع ذیصلاح و قانونی صورت پذیرد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است

به گزارش همشهری آنلاین،این روزها قطار ملی مترو در حاشیه جنوبی تهران در حال تردد است و به نمادی از باور توانایی ایرانی‌ها تبدیل شده است. در همین باره علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگو با همشهری درباره آخرین وضعیت آماده سازی قطار ملی مترو اظهار داشت: قطار ملی مترو بالغ بر ۸۵ درصد داخلی سازی شده است. درحال حاضر اولین رام این قطار آماده شده است و زیربار درحال فعالیت است.
شهردار تهران ادامه داد: تمامی مجوزهای این قطار از سازمان های بین المللی مربوطه دریافت شده است و افق بسیار خوبی را در کشور متصور شده است. درحال حاضر سه رام دارای هفت واگن این قطار نیز درحال آماده سازی است و امیدواریم درسال جاری شاهد فعالیت این سه رام نیز درخطوط ریلی تهران باشیم.

کد خبر 847251 برچسب‌ها علیرضا زاکانی خبر مهم شهردارى تهران مترو

دیگر خبرها

  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است