Web Analytics Made Easy - Statcounter

والی «هلمند» اعلام کرد فرمانده تفنگداران دریایی آمریکا برای گفت‌وگو درباره چگونگی مبارزه با مواد مخدر به این ولایت سفر کرده است.

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حیات‌الله حیات» والی «هلمند» در جنوب افغانستان اظهار داشت : «رابرت نیلر» فرمانده تفنگداران دریایی آمریکا و ژنرال «ریچارد اسپنسر» از فرماندهان تفنگداران آمریکایی به این ولایت سفر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود مقامات آمریکایی در این دیدار تاکید کردند واشنگتن به حمایت از افغانستان تا نابودی کامل تروریست‌ها ادامه می‌دهد.

به گزارش «جمهور»، حیات اظهار داشت در این دیدار دو طرف درباره چگونگی مبارزه با مواد مخدر گفت‌وگو کردند.

این در حالی است که برخی از نمایندگان این ولایت در سنای افغانستان مدعی شدند که مدارک موثقی از دخالت  والی و فرمانده ولایت هلمند در قاچاق مواد مخدر وجود دارد.

«محمد هاشم الکوزی» از نمایندگان هلمند در سنای افغانستان در این باره گفت علاوه بر والی و فرمانده پلیس هلمند، اکثر مقامات محلی دیگر نیز در قاچاق مواد مخدر دست دارند.

چندی قبل دفتر جرایم و مواد مخدر سازمان ملل گزارش داد که از تولید مواد مخدر در افغانستان نسبت به سال گذشته افزایش 87 درصدی داشته است.

در این گزارش آمده بود که در سال جاری میلادی تولید مواد مخدر در افغانستان به حدود 9 هزار تن رسیده است، در حالی که این مقدار در سال گذشته حدود 4 هزار و 800 تن بود.

انتهای پیام/.

ما را در فیسبوک، توییتر و تلگرام دنبال کنید.

R36461/P36461/S8,87,91/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان عنوان کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان افزود: طرح های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن