Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - سخنگوي قوه قضاييه با بيان وجود تشابه اسمي برخي ممنوع الخروج و ممنوع المعامله هاي اول انقلاب با مردم و ايجاد مشکل براي مردم و قوه قضاييه گفت: مشکل تشابه اسمي ٢٦ هزار نَفَر از اين افراد با همکاري سازمان ثبت و دادستاني رفع شد.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين غلامحسين محسني اژه اي روز يکشنبه در يکصد و بيست و دومين نشست خبري افزود: تعدادي در اوايل انقلاب ممنوع الخروج و ممنوع المعامله شده بودند که مشخصات کامل آنان ذکر نشده بود که براي مردم و دستگاه قضايي شبهه و مشکل ايجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: با همکاري ثبت اسناد و دادستاني تلاش کرديم تا ٢٧ هزار نفري که بصورت تشابه اسمي ممنوع المعامله بوده اند، بيش از ٢٦ هزار و ٣٥٩ نفرشان تعيين تکليف شوند و ديگر از بابت تشابه اسمي مشکلي نخواهيم داشت .
وي ادامه داد: از اين تعداد هنوز ٥٠٠ نَفَر باقي مانده اند که بايد تعيين تکليف شوند.
معاون اول قوه قضاييه مطلب دوم را سرکشي به همه زندان ها و برخي تحت نظرگاه هاي نيروي انتظامي عنوان کرد و گفت: افرادي از دادسرا از نزديک قرار شد در بازداشتگاه ها و زندان ها سرکشي کنند تا کساني که ضرورتي براي باقي ماندن در زندان ندارند، علاوه بر انجام کار داديار ناظر براي اين زندانيان، تسهيلاتي هم برايشان ايجاد شود و اگر مشکلات ديگري هم هست حرف هايشان را بشنوند.
وي ازامه داد: از همه زندان ها در سال ٩٦ بازرسي انجام شد و در روزهاي اخير ٥٠ نَفَر توانستند با ١٥٠٠ زنداني بطور مشخص در يک زندان صحبت کنند و اين روند همچنان ادامه دارد و تا حدي که وقت و پرونده ها اجازه مي دهد، زندانيان تحت نظر و محکوم را ببينند و اين مي تواند مفيد باشد.
ادامه دارد..
اجتمام** 7329**1193** 1569
*آگاهي از آخرين اخبار اجتماعي و حوادث ايران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعي ايرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت

دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

به گزارش مشرق، از گرگان، ‌سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دیگر خبرها

  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی را ممنوع الخروج کنیم؟
  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی ‌را ممنوع‌الخروج کنیم؟!
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد