Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی مه‌ولات گفت: پلیس شهرستان مه ولات در اجرای طرح امنیت اجتماعی ۱۶سارق و خرده فروش مواد افیونی را شناسایی و دستگیر کرد.

سرهنگ حمزه ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با سارقان خیابانی و خرده‌فروشان مواد افیونی در این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در  این طرح که با همکاری پلیس آگاهی، پلیس امنیت عمومی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان امداد و دیگر واحدهای عملیاتی به اجرا درآمد 11 خرده فروش مواد افیونی شناسایی و دستگیر و 600 گرم انواع مواد مخدر کشف شد. در این عملیات گسترده پنج سارق شناسایی و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی مه‌ولات تصریح کرد: در همین راستا ماموران دایره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی نیز در بازرسی‌های محسوس و نامحسوس از واحدهای صنفی سطح شهرستان مه‌ولات پنج واحد صنفی متخلف را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی پلمب کردند.

وی با تقدیر و تشکر از همشهریان و تاکید بر استمرار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی خاطرنشان کرد: برقراری نظم و امنیت مطلوب، جلب رضایت‌مندی شهروندان و تحقق احساس امنیت، همواره سرلوحه کار پلیس قرار دارد و پلیس از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳۷۳ سارق در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی البرز

سردار "حمید هداوند" روز چهارشنبه درحاشیه نمایشگاه کشفیات اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی البرز اظهار کرد: طی این مدت ۲۶ باند سرقت و ۱۷ مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۹۸۳ دستگاه تلفن همراه سرقتی از مخفیگاه متهمان افزود: در این طرح ۴۱ دستگاه خودرو و مقادیر زیادی لوازم خانگی ، لوازم خودرو و رایانه نیز کشف شد.

هداوند اضافه کرد: ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده در این طرح حدود ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی بیان کرد: طی سه روز گذشته تاکنون ۳۳۰ فقره انواع سرقت ها کشف شده و برخی متهمان به بیش از ۹۰۰ فقره سرقت در استان البرز و سایر استانها اعتراف کرده اند.

هداوند اظهار کرد: بیشتر سرقت هایی که رخ می دهد نتیجه عدم توجه مالباختگان به نکات پیشگیری از سرقت است که باید اماکن، منازل و خودرو ها به تجهیزات بازدارنده و ایمنی مجهز شوند.

فرمانده انتظامی البرز تاکید کرد: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا حصول اهداف پیش بینی شده پلیس که امنیت در جامعه است ادامه خواهد داشت .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904337

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • دستگیری ۳۷۳ سارق در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی البرز
  • اعتراف ۳۰ سارق به ۶۱ فقره سرقت در اصفهان
  • دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان
  • ۳۰ خرده فروش مواد مخدر در اصفهان دستگیر شدند
  • ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند