Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه با اشاره به قدرت تخریب بالای زلزله 7.3 ریشتری استان و خسارت های فراوانی که به بار آورده، از وزارت ورزش و جوانان برای کمک های ارائه شده به مردم حادثه دیده قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد اسپورت، هوشنگ بازوند صبح امروز (3 دی) در دیدار با فریبا محمدیان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پس از وقوع زمین لرزه مهیب شامگاه 21 آبان همه مسئولین، مردم و نیروهای نظامی پای کار بودند تا به نحو مطلوب و شایسته ای به زلزله زدگان کمک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند افزود: در این میان جامعه ورزش کشور و وزارت ورزش و جوانان نیز از همان دقایق ابتدایی پای کار بود و در این مدت کمک های بسیار خوبی ارائه شد.

وی یادآوری کرد: حضور وزیر ورزش و جوانان و تعداد زیادی از ورزشکاران سرشناس و تیم های ورزشی در مناطق زلزله زده و کمک هایی که صورت گرفت باعث کاهش آلام مردم مصیب زده شد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در زلزله مهیب 7.3 ریشتری، بیش از 5 هزار میلیارد تومان خسارت به بخش های مختلف استان وارد شد، گفت:  یک هزار و 240 میلیارد تومان از این خسارت به زیرساخت های استان وارد شد.

بازوند در ادامه با قدردانی از حضور به موقع نیروهای نظامی برای امداد رسانی گفت: حضور سپاه و ارتش از همان ساعات ابتدایی وقوع حادثه بسیار چمشگیر بود و جای قدردانی دارد.

وی تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه همچنین در ادامع روند امداد رسانی ها خود ساخت 10 هزار کانکس در مناطق روستایی را عهده دار شد و این کار با جدیت و سرعت خوبی در حال انجام است.

استاندار کرمانشاه همچنین از امضای تفاهم نامه با ارتش برای ساخت 4 هزار کانکس در مناطق شهری نیز خبر داد.

بازوند با بیان اینکه متاسفانه 620 نفر در این زلزله دلخراش جان خود را از دست دادند، افزود: امداد رسانی به موقع باعث شد علی رغم شدت حادثه، شاهد تلفات حداقلی باشیم.

وی گفت: از لحظه وقوع زمین لرزه تا ساعت 11 ظهر روز بعد 2900 نفر از زیر آوار نجات پیدا کردند و این جز با سرعت عمل نیروهای امدادی میسر نشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود

شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی گوینده رادیو و تلویزیون در مسجد بلال سازمان صداوسیما گفت: با نهایت تاسف درگذشت مرحوم استاد مسعود اسکویی را به خانواده و همکاران ایشان در سازمان صداوسیما تسلیت می‌گویم و من به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان در این مراسم شرکت کردم. ایشان با صدای گرمشان در مسائل ورزشی صاحب نظر و برجسته بودند.

او در خصوص حواشی ایجاد شده در بازی پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به تاج رئیس فدراسیون فوتبال  خواستار رسیدگی و بررسی این مسئله شدند و به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور ویژه‌ای دادند تا حصول نتیجه این مسئله را پیگیری کنیم. امروز با تاج صحبتی داشتم تا جلسه در هفته جاری با کمیته انضباطی و اخلاق داشته باشیم.

اسبقیان گفت: مدیران ورزشی باشگاه‌ها باید دغدغه‌های فرهنگی داشته باشند چراکه انقلاب و نظام ما فرهنگی هستند و ما قطعا به صورت جدی این مسئله را دنبال خواهیم کرد و کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود و تصمیات خوبی در این خصوص خواهیم گرفت.

او در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال  به استقلال خلیج فارس گفت: تاکنون نامه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: به صورت جدی موضوع بازسازی ورزشگاه آزادی از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی دنبال می‌شود و در اوایل فروردین جلساتی در خصوص رفع حل مشکلات  و موانع بازسازی این ورزشگاه برگزار شد و با بودجه ۱۲۰۰ میلیارد تومانی که از دولت به بازسازی ورزشگاه آزادی تخصیص داده شد ان شاالله تلاش می‌کنیم نواقص ورزشگاه را برطرف کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود