Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@03:35:42 GMT

ستاد صبر در استان بوشهر تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۳۰۲۴۰

ستاد صبر در استان بوشهر تشکیل شد

به گزارش ایرنا، علی جمادی روز یکشنبه در نخستین نشست از ستاد استانی صبر افزود: این ستاد در اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و براساس تاکید و تاثیر آموزه های دینی به لزوم حاکمیت فرهنگ مدارا، مهربانی، عفو و گذشت در حل و فصل دعاوی در زمینه گسترش فرهنگ مصالحه و بخشایش تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: در این ارتباط تلاش می شود فرهنگ صلح و سازش، عفو و گذشت، ارتقا فرهنگ مدارا، همدلی، صبر و مهربانی، فرهنگ قانون مداری و احترام به حقوق دیگران در مقابل کارآمدی دستگاه قضایی کشور در حل و فصل دعاوی، منازعات و کاهش نزاع و اختلاف انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمادی گفت: باید با سیاست گذاری، برنامه ریزی و هماهنگ سازی نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی، گروه های مرجع و افراد نیکوکار برای تحقق هدف های ستاد و شناسایی ظرفیت های بالقوه و بالفعل موجود در زمینه فعالیت این ستاد کمک کرد.
وی نقش دستگاه های اجرایی از جمله آموزش و پرورش، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، نیروی انتظامی، سازمان تبلیغات و وزارت علوم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ستاد صبر استان‌ها را بسیار موثر دانست و گفت: می توان با اقدام عملی و ایجاد هم افزایی بیشتر با این نهاد ها تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ صبر گذاشت.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به جایگاه تاثیر گذار روحانیت، ائمه جمعه و مبلغان دینی ومذهبی در تبیین و ترویج فرهنگ صلح، بخشایش و رضایت گفت: باید از این ظرفیت تاثیرگذار در استان بطور ویژه بهره برد.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر

احسان زمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کاشت نهال در پارک ورودی شهر و میدان غدیر به‌منظور اجرای طرح توسعه فضای سبز و ساماندهی فضای ورودی شهر در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون بیش از هفت هزار اصله نهال از گونه‌های مختلف بومی، تی وی تی، برهان گلی، خرزهره قرمز، گل کاغذی، نخل فینیکس و فیکوس تبریزی کاشته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بوشهر در پایان تصریح کرد: کاشت درخت با توجه به اهمیت محیط زیست و برخورداری از هوای پاک و زیبایی شهر به‌عنوان اولویت این سازمان مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 6098177

دیگر خبرها

  • کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد