Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@08:19:55 GMT

متهم شدن دونده المپیکی بریتانیا به دوپینگ

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۳۰۵۸۴

متهم شدن دونده المپیکی بریتانیا به دوپینگ

نیگل لوین، دونده سرعت بریتانیا که دو مدال طلای بازی‌های اروپایی و سه مدال طلای جهان دارد، متهم به دوپینگ شده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از سایت Inside the games، نیگل لوین، دونده مطرح انگلیسی از سوی برخی از منابع داخل فدراسیون دوومیدانی بریتانیا به استفاده از مواد نیروزا ممنوع متهم شده است. گفته می‌شود که تست دوپینگ این دونده ۲۸ ساله مثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال‌ حاضر فدراسیون دوومیدانی بریتانیا در انتظار آزمایش نمونه B این دونده است.

کلنبوترول، ماده‌ای که در تست دوپینگ نمونه این ورزشکار دریافت شده است، دارای بیماری آسم است.

لوین در ماه ژانویه گذشته در تصادفی آسیب دید و از ناحیه لگن مصدوم شد و مسابقات سال ۲۰۱۷ را از دست داد. او در حال‌ حاضر به تمرینات بازگشته است.

لوین با رابرت واگنر، مدیر برنامه‌های جاستین گاتلین، دونده آمریکایی کار می‌کند. واگنر در مرکز اتهامات مربوط به دوپینگ قراردارد. اخیرا اتهاماتی به او و مربی جاستین گاتلین زده شده است.

لوین عضو تیم چهار در ۴۰۰ متر بریتانیا در المپیک ریو ۲۰۱۶ بوده است، اما از او در مسابقه استفاده نشد. او در المپیک لندن ۲۰۱۲ مسابقه داده است. او با تیم چهار در ۴۰۰ متر بریتانیا در مسابقات قهرمانی اروپایی ۲۰۱۴ و مسابقات قهرمانی جهان داخلی سالن ۲۰۱۳ مدال طلا کسب کرد.

او در مسابقات قهرمانی جهان داخل سالن ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ مدال نقره و در مسابقات ۲۰۱۰ مدال برنز گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد. در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید. 

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس