Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازندگان «آقای سانسور» که تدوین آن به زودی به پایان می‌رسد، از حضور این فیلم در سی و ششمین جشنواره ملی فجر انصراف دادند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ فیلم سینمایی «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده و تهیه‌کنندگی غلامرضا گمرکی در حال حاضر آخرین مراحل مونتاژ خود را پشت سر می‌گذارد و بزودی وارد مراحل صداگذاری و ساخت موسیقی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تصمیم‌گیری برای تعیین زمان دقیق اکران «آقای سانسور» به بعد از اتمام مراحل فنی و دریافت پروانه نمایش موکول شده است.

بنابر این گزارش، اولین ساخته سینمایی علی جبارزاده قرار بود در جشنواره سی و ششم ملی فیلم فجر به نمایش درآید که در نهایت سازندگان فیلم تصمیم گرفتند این اثر را به طور مستقیم برای اکران عمومی آماده کنند.

محمدرضا فروتن، بهرام افشاری، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، امید روحانی، محمود پاک‌نیت، علی مثنوی، گیتی قاسمی، امیر کربلایی‌زاده، صحرا اسدالهی، شاهین باباپور، علی ضیایی، حسن نوری، امیراشکان مثنوی، علی برقی، همراه با هنرمند خردسال آریانا مثنوی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«آقای سانسور» یک طنز اجتماعی است و علی جبارزاده فیلمنامه آن را بر اساس فیلمنامه «پرده پوشی» به نویسندگی مهدی علی‌میرزایی به نگارش درآورده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده: «تا حالا شده زندگی اطرافیانت رو بدون سانسور ببینی؟!».

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال

به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، محمد حسین عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی، درباره احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اظهار داشت: در صورتی که امسال نیز جام باشگاه‌های فوتسال در تقویم AFC محلی از اعراب نداشته باشد، به نوعی فاجعه رخ داد

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: با دست فرمانی که آقایان جلو می‌روند، یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن باعث نیز بی‌انگیزگی باشگاه‌ها می‌شوند. آقایان از سال 1398، کرونا را بهانه کردند. این در حالی بود که در همان زمان، در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: سال قبل نیز که بازهم بهانه‌گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند جام باشگاه‌های فوتسال امسال برگزار می‌شود. گفتند قرار است برگزاری این مسابقات در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا تصویب شود، اما تاکنون که خبری نشده است .

عراقی‌زاده در پایان عنوان کرد: ان‌شاءالله در روزهای آینده، جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه را برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند، پیشنهاد خروج از لیگ برتر فوتسال را ارائه ‌کنیم و به رشته‌های دیگر وارد ‌شویم.

دیگر خبرها

  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال