Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس روز یکشنبه در این بازدید گفت: توانمندسازی رسانه های استان در برابر تحرکات رسانه ای دشمن در دستور کار این سازمان قرار داد.
مصطفی اژدری افزود: در این راستا، برگزاری دوره های آموزشی در حوزه اخلاق رسانه، مسائل عقیدتی، نیازهای تخصصی و حرفه ای حوزه خبر نویسی، عکس و نگارش تحلیل در سال 97 در دستور کار سازمان بسیج رسانه استان فارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نیاز جامعه به تحلیل های رسانه ای روشنگرانه و مبتنی بر واقعیات ، برگزاری دوره های آموزشی در زمینه نگارش تحلیل و یادداشت را از دیگر برنامه های مورد توجه بسیج رسانه فارس عنوان کرد.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره خبرگزاری جمهوری اسلامی و انتساب عنوان 'نبض نظام' به این رسانه، گفت: این نامگذاری به تنهایی گویای ویژگی متمایز و اهمیت فعالیت در ایرنا است و این رسانه با اتکا به این جایگاه مهم، گام های اثرگذاری در گره گشایی از مشکلات جامعه برداشته و در ادامه مسیر برخواهد داشت.
در این بازدید، سید احمد نجفی رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس و عضو هیات رئیسه خانه مطبوعات استان نیز بر ضرورت هم افزایی و بکارگیری ظرفیت های همه تشکل های فعال در حوزه رسانه با هدف برداشتن گام های موثر در ارتقای وضعیت رفاهی و معیشتی خبرنگاران و اعتلای فضای رسانه ای استان تاکید کرد.
نیکنام خشنودی خبرنگار پیشکسوت ایرنا فارس نیز با اشاره به حرکت این رسانه در گذر از کمیت به ارتقای کیفی اخبار، در پیش گرفتن چنین الگویی در دیگر رسانه های استان را زمینه ساز ارتقای رسانه های استان و موفقیت آنها در پاسخ به نیازهای خبری مخاطبان دانست و تحقق آن را خواستار شد.
9873 / 2027
خبرنگار: محمدامین افشارپور ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 امیرحسین بانکی‌پور نماینده اصفهان درباره اجرای قانون عفاف و حجاب خطاب به مدیران دولتی هشدار داد: «خانواده تان تخلف کنند از تخفیفات مجازات نمی توانید استفاده کنید!» او گفت مقصودش از مدیران دولتی مدیران تا سطح مدارس است! اظهارات این نماینده مجلس را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی