Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:56:34 GMT

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۳۲۲۴۹

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

زاهدان - رئیس پلیس موادمخدر سیستان و بلوچستان از کشف محموله یک تن و ۷۷۷ کیلوگرمی مواد افیونی توسط جان برکفان نیروی انتظامی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سرهنگ محمدرضا نصیری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: یگان های عملیاتی پلیس موادمخدر استان سیستان و بلوچستان در شهرستان مهرستان در اقدامی اطلاعاتی با ردزنی های گسترده به سرنخ هایی از حمل محموله سنگین موادمخدر توسط سوداگران مرگ در منطقه «آشار» در محور مهرستان به سرباز دست پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات پوششی و نامحسوس، یگان های عملیاتی پلیس موادمخدر در شهرستان مهرستان با نیابت قضائی به منطقه موردنظر اعزام و در یک درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، موفق به توقف سه دستگاه خودرو حامل مواد افیونی و دستگیری ۵ قاچاقچی شدند.

سرهنگ نصیری در ادامه اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودروهای سوداگران، موفق به کشف یک تن و ۶۲۳ کیلوگرم تریاک، ۱۳۶ کیلوگرم مرفین، ۱۸ کیلوگرم کراک و یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری به همراه مهمات مربوطه از قاچاقچیان شدند.

رئیس پلیس موادمخدر سیستان و بلوچستان با هشدار به خانواده ها در خصوص معضلات و پیامدهای موادمخدر، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می کنیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند تا نسبت به برخورد با اخلال گران در کمترین زمان اقدام شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مرکزصدا وسیمای سیستان وبلوچستان، طی یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.
بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر نمودند.

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان