Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه مشترک مدیران ارشد شهری منطقه21 با سرپرست، معاون فنی و نماینده سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در مناطق 22گانه، طراحی و اجرای پروژه عمرانی تقاطع غیرهمسطح شهید لشگری-سه راه اندیشه به منظور رفع آخرین گره ترافیکی در این محور بزرگراهی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این جلسه رحمانی شهردار این منطقه گستردگی حوزه استحفاظی منطقه21 و همجواری صنعت و سکونت را عاملی مهم در تصمیم گیری ها و نظام بودجه بندی طرح های عمرانی-ترافیکی در این منطقه عنوان کرد و گفت: شبکه بزرگراهی منطقه21 مسیر دسترسی شهروندان ساکن در محدوده این منطقه و همچنین مسافرین عبوری است، همچنین شبکه انتقال کالاهای تولیدی ساخته شده در کارخانجات ورودی غربی پایتخت به سمت استان های غربی کشور؛ که همین امر حساسیت های منحصربفردی را درخصوص ایجاد ایمنی و راه سازی به وجود می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ابلاغ نقشه های مصوب پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید لشگری-سه راهی اندیشه (دو گاز) از سوی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در آینده ای نزدیک افزود: تنها تقاطع باقی مانده در طول محور بزرگراهی شهید لشگری که دارای بار ترافیکی بالایی است، تقاطع غیرهمسطح شهید لشگری-سه راهی اندیشه (دو گاز) می باشد که کارهای مطالعاتی و ابلاغ نقشه های مرتبط با آن به همت سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران تهیه و تنظیم شده است.

در این جلسه اتابکی سرپرست سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران با اشاره به معضل آبگرفتگی فصلی و مقطعی در برخی نقاط محور فتح-کلاهدوز گفت: با توجه به اینکه بخش عمده ای از این محور در مجاورت صنایع نظامی کلاهدوز قرار دارد، تمهیدات لازم به منظور تعامل و همکاری هرچه بیشتر فی مابین مدیریت شهری ورودی غربی پایتخت و وزارت دفاع انجام گرفته تا در فصول بارندگی شاهد رفع این معضل باشیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند

در شرایطی که به رغم ادعا‌های مقامات غربی درباره اولین ضد حمله اوکراین به روسیه، آن‌ها به شکست آن اذعان کردند، حالا سالیوان تاریخ جدیدی برای دومین ضد حمله ارائه داده است.

به گزارش فارس، این مقام ارشد آمریکایی گفت که کمک‌های تازه ۶۱ میلیارد دلاری واشنگتن کمک خواهد کرد که اوکراین در سال ۲۰۲۵ ضد حملات علیه روسیه را در دستورکار قرار دهد.

سالیوان در مصاحبه با فایننشال تایمز مدعی شد که اوکراین به «سمت باز پس گیری اراضی که روس‌ها گرفته‌اند، حرکت خواهند کرد».

رئیس‌جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی ماه گذشته در مصاحبه با مجله آلمانی بیلد اعلام کرد اگرچه برنامه‌ای برای ضد حملات علیه روسیه وجود دارد، اما این موضوع منوط به دریافت کمک‎‌های اضافه متحدان غربی از کی‌یف است.

روزنامه فایننشال تایمز، اما روی این موضوع دست گذاشت که چند ماه طول کشید که کمک اخیر ۶۱ ملیارد دلاری آمریکا به اوکراین از صف کنگره و منازعات سیاسی داخلی عبور کند.

گفته می‌شود که دولت جو بایدن در حال رایزنی‌های فشرده با متحدان خود در گروه ۷ برای بسته کمک‌های ۴۰ میلیارد دلاری به اوکراین است؛ بسته‌ای که هزینه بخشی از آن از محل دارایی‌های مسدود شده روسیه در غرب تامین خواهد شد.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه جدید خود گفت که با کمک تازه آمریکا، اوکراین به این ظرفیت می‌رسد که «خط (مقدم جنگ)» را حفظ کند البته تا چند ماه آینده اوضاع سختی را تجربه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند