Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@11:20:25 GMT

«نیم رخ» روی آنتن می‌رود

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۳۲۳۷۰

«نیم رخ» روی آنتن می‌رود

«نیم رخ» به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ «نیم رخ» ویژه برنامه‌ای است که برای مخاطب نوجوان تهیه و تولید شده و قرار است این برنامه از امروز یکشنبه ۳ دی‌ماه از آنتن شبکه قرآن و معارف سیما پخش شود.

این برنامه با ساختاری نمایشی در دو گروه دختران و پسران تولید می‌شود و موضوعاتی از جمله نحوه برخورد و استفاده از فن‌آوری‌های جدید را به عنوان محور موضوعی خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ضمن آنکه با توجه به تخصصی بودن شبکه قرآن و معارف سیما، رویکرد قرآنی برنامه «نیم رخ» از مختصات اصلی این برنامه است و به مسائل روز نوجوانان در قالبی نو پرداخته می‌شود.

لیلی عاج و طناز مظفری نویسندگی «نیم رخ» را بر عهده دارند و تهیه‌کننده و کارگردان آن محمدمهیار کلهر است.

اجرای بخش پسران را محمدشادانی، بهراد رحمانی، علی رضا مظفری، مهدی عطاران و مهران ضیغمی عهده‌دار است و بخش دختران را نیز حنانه احدی، حدیث مدنی، ارمینا مرادی، طناز دهقان و عرفانه سرای سرور اجرا می‌کنند.

«نیم رخ» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما است که روزهای فرد از ساعت ۱۶ به مدت ۴۵ دقیقه از این شبکه پخش می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند فایل‌های تصویری این برنامه را از وب‌سایت شبکه قرآن و معارف سیما به آدرس www.qurantv.ir دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما

به گزارش جماران؛ صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر دو را رد و تاکید کرد که صوت پخش شده، بخشی از برنامه بوده است.

روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

 

حجم ویدیو: 1.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود