Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون مرحله سوم دوازدهین دوره و مرحله چهارم یازدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به صورت هم‌زمان جمعه ۱۵ دی‌ماه در سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم هر سال طی چهار مرحله به همت سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال مرحله نخست دوزادهمین آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اردیبهشت‌ماه با حضور هفت هزار و ۵۰۰ نفر برگزار شد و با اعلام نتایج دو هزار و ۸۳۰ نفر از آن‌ها با کسب حدنصاب نمره به مرحله دوم این آزمون‌ها راه یافتند که از این تعداد ۲ هزار و ۲۸۵ نفر را بانوان و ۵۴۵ نفر را آقایان تشکیل می‌دادند.

دومین مرحله این آزمون‌ها نیز به صورت شفاهی در تابستان برگزار و  ۵۵ حافظ کل قرآن کریم به مرحله سوم ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن راه یافتند.

مرحله سوم دوازدهمین دوره این آزمون بر اساس زمان‌بندی تعیین‌شده جمعه ۱۵ دی‌ماه به صورت سراسری در سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

همچنین امسال مرحله چهارم یازدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به صورت هم‌زمان با مرحله سوم دوازدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان ۱۵ دی‌ماه برپا خواهد شد.

در مرحله چهارم یازدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم ۱۴ نفر حدنصاب را کسب کردند که از این بین ۱۰ نفر با داشتن شرایط حضور در آخرین مرحله این آزمون‌ها، جمعه ۱۵ دی‌ماه با هم به رقابت می‌پردازند.

حائزان مدرک درجه ۱ مدرکی معادل دکترا، مدرک درجه ۲ حفظ مدرک معادل فوق لیسانس، مدرک درجه ۳ حفظ مدرک معادل لیسانس، مدرک درجه ۴ مدرک معادل فوق دیپلم و مدرک درجه ۵ حفظ مدرکی معادل دیپلم از سوی سازمان دارالقرآن دریافت می‌کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، این مسابقات به یاد شهید سرافراز محمد معماریان و با شعار قرآن ناطق، تحقق وعده صادق برنامه‌ریزی شده و در دو روز به میزبانی موقوفه قرآنی سعدالحکما و اردوگاه تفریحی ملاصدرا در شهرستان کهک اجرا خواهد شد.

در مرحله آموزشگاهی این مسابقات که در آبان پارسال برگزار شد، بیش از ۱۶۰ هزار دانش آموز سطح مدارس استان در دو بخش دختران و پسران شرکت کردند و در مرحله نواحی آموزش و پرورش هم ۱۲ هزار دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند و از این تعداد یک هزار نفر به مرحله استانی که مسابقات آن از امروز آغاز شد، راه یافتند.

برترین های این مرحله در دو بخش دختران و پسران به مرحله کشوری مسابقات که در مرداد سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد