Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات ورزشی بانوان کارمند شهرستان بهارستان توسط اداره ورزش و جوانان بهارستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از بهارستانه، مسابقات ورزشی بانوان ادارات شهرستان بهارستان با همکاری واحد امور بانوان فرمانداری شهرستان بهارستان، مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهرگلستان و اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که این مسابقات با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان، علی مرادی معاون فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ستاد نمازجمعه شهرگلستان و برخی دیگر از مسئولان بهارستان در راستای ایجاد شور و نشاط و همچنین رواج ورزش در بین بانوان شاغل در رشته‌های دارت و طناب کشی برگزار شد.

درپایان این مسابقات با شناخت نفرات برتر به پایان رسید و هدایایی توسط داورزنی رئیس اداره ورزش و جوانان بهارستان به نفرات برتر به رسم یادبود به نفرات برتر اهداء گردید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران

مسابقات پرس سینه مازندران زیر نظر انجمن پاورلیفتینگ استان با حضور بیش از۶۰ شرکت کننده از سراسر استان در تمامی رده‌های سنی بانام گرامیداشت ۳۶۰ شهید والامقام شهرستان فریدونکنار برگزار شد که در پایان تیم میزبان بر سکوی نخست ایستاد.

تیم‌های آمل و نوشهر به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

نفرات برتر برتر بخش انفرادی به عنوان نماینده مازندران در رقابت‌های باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند.

رقابت‌های پرس سینه با لوازم و بی لوازم باشگاه‌های استان مازندران به میزبانی شهرستان فریدونکنار و با حضور اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مسابقات پرس سینه باشگاه‌های کشور از ۲۲ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد