Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@22:37:44 GMT

بهترین فیلم‌های 2017 از نگاه IMDb

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۳۳۴۵۸

سایت تخصصی سینمایی IMDb فهرستی از بهترین‌ فیلم‌های سال ۲۰۱۷ را معرفی کرد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، ۱۰ فیلم برتر سال به انتخاب مخاطبان IMDb و با استفاده از اطلاعات اینترنتی و مبتنی بر ماتریکس طیف‌بندی آماری که از نقدهای منتقدان تخصصی تهیه شده، به دست آمده است. این فهرست شامل مردم‌پسندترین فیلم‌هایی است که در صفحه‌های این سایت ماهانه بیش از ۲۵۰ میلیون نفر بازدیدکننده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برمبنای این بازدیدها و نقدها فیلم‌ها هر هفته طبقه‌بندی شده‌اند.

در حالی که در این فهرست نام شماری از فیلم‌هایی جای دارند که جزو پول‌سازترین فیلم‌های سال بوده‌اند، که «دیو و دلبر» و «زن شگفت‌انگیز» و «آن» از جمله آنها هستند، شماری از فیلم‌هایی که در فهرست مشاهده می‌شوند نیز فیلم‌هایی هستند که به تازگی اکران شده‌اند. «جنگ ستارگان: آخرین جدای» و «اسپایدرمن : بازگشت به خانه» ‌و «من نفرت انگیز ۳» از جمله این دسته فیلم‌ها هستند.

برترین فیلم‌های سال چنین معرفی شده‌اند:

۱. «آن»

۲. «زن شگفت انگیز»

۳. «دیو و دلبر»

۴. «لوگان»

۵. «محافظان کهکشان شماره ۲»

۶. «لیگ عدالت»

۷. «شکافته»

۸. «بیگانه: میثاق»

۹. «ثور: رگناروک»

۱۰. «بلید رانر ۲۰۴۹»

بازسازی فیلم‌های قدیمی و اقتباس از کمیک بوک‌ها، نقشی تعیین‌کننده در باکس آفیس ۲۰۱۷ داشتند.

اما یکی از بزرگ‌ترین شگفتی‌های سال فیلم «آن» بود. به گفته کیت سیمانتون دبیر ارشد فیلم آی‌ام‌دی‌بی اقتباس ترسناک از کتاب استیون کینگ در سال ۱۹۸۶ بر مبنای تعداد مشاهده صفحه مربوط به آن از سوی مخاطبان، برترین فیلم سال شده است. در عین حال ستاره این فیلم نیز به فهرست ۱۰ ستاره برتر ۲۰۱۷ راه یافته که کسی نیست جز بیل اسکارسگرد که با تصویر کردن چهره پنی‌وایس دلقک در راس فهرست برترین بازیگران سال ایستاده است. سوفیا لیلیس نیز برای بازی در نقش برلی مارش در جایگاه هفتم قرار گرفته است.

این سایت فهرستی از فیلم‌های مطرح سال ۲۰۱۸ نیز ارایه کرده که شامل این فیلم ها است:

۱. «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت»

۲. «پلنگ سیاه»

۳. ادامه بی‌نام «ددپول»

۴. «دنیای ژواسیک: سقوط پادشاهی»

۵.«تامب رایدر»

۶. «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان»

۷. «شکارگر»

۸. «اوشن هشت»

۹و «ام‌آی ۶-ماموریت غیرممکن»

۱۰. «سولو-یک داستان جنگ ستاره‌ای»

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردان بایرن نگاه کنند: اینطوری قهرمان می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیم فوتبال مردان بایرن مونیخ باید پس از یازده قهرمانی متوالی، در این فصل قهرمانی را به بایرلورکوزن واگذار کرد، قهرمانی زنان بایرن امروز قطعی شد.

آنها مقابل چشم رئیس باشگاه، هربرت هاینر، در لورکوزن قهرمان شدند. دو ستاره بایر لورکوزن یعنی جاناتان تاه و یوناس هافمن نیز با هیجان بازی را تماشا می کردند. زنان بایرن با قدرت 2-1 در زمین بایر پیروز شدند و به این ترتیب رقیب مستقیمشان ولفسبورگ دیگر تحت هیچ شرایطی نمی تواند در دو هفته پیش رو قهرمانی را از بایرن بگیرد.

جورجیا استنوی، هافبک بایرن، در مورد دفاع از عنوان قهرمانی پس از قهرمانی در سال 2023 گفت: «دو سال متوالی! یک بار قهرمانی هم دشوار است، دو بار بسیار دشوارتر.»

الکساندر استراوس،سرمربی زنان بایرن مونیخ، هم گفت: «خیلی خوشحالم. ما برای آن جنگیدیم و تلاش کردیم. برای من این یک لحظه بسیار غرور آفرین است. این چهارمین عنوان متوالی من است. ما توانستیم دومین قهرمانی متوالی خود را با بایرن کسب کنیم.»

دیگر خبرها

  • مردان بایرن نگاه کنند: اینطوری قهرمان می‌شوند
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • نگاه مجلس آینده باید به منافع و مصالح ملی باشد