Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- تيم فولاد خوزستان با گل دقيقه 89 «رحيم زهيوي» از شکست خانگي مقابل پرسپوليس گريخت و به تساوي يک بر يک رسيد.

به گزارش ايرنا، در حساسترين ديدار هفته شانزدهم ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي ايران، تيم صدرنشين پرسوليس به ميهماني فولاد خوزستان رده سومي رفت که اين ديدار تماشايي با تساوي يک بر يک به اتمام رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قضاوت اين ديدار را که در حضور حدود هشت هزار تماشاگر در ورزشگاه غدير اهواز برگزار شد، «موعود بنيادي فر» برعهده داشت.
اين ديدار از سوي هر دو تيم با انگيزه زيادي آغاز شد و اين پرسپوليس بود که در دقيقه 14 با ارسال خوب «محسن مسلمان» و ضربه سر «گادوين منشا» به گل رسيد. اين هشتمين پاس گل مسلمان در ليگ بود تا وي را در صدر بهترين پاسورهاي ليگ قرار دهد.
در ادامه بازيکنان فولاد که نمي خواستند در اين ديدار خانگي شکست را تجربه کنند، براي جبران نتيجه تلاش زيادي انجام داده، اما خط دفاعي پرسپوليس اجازه هنرنمايي به ميزبان را نداد.
از سوي ديگر پرسپوليس نيز در ضد حملات بسيار خطرناک نشان مي داد.
در نهايت نيمه نخست اين ديدار با پيروزي يک بر صفر شاگردان «برانکو ايوانکوويچ» همراه شد.
«سيروس پورموسوي» سرمربي فولاد که نمي خواست شکست ديگري را برابر برانکو تجربه کند، در دقيقه 57 «حسن بيت سعيد» مهاجم جديد تيمش را جايگزين «ايمان مبعلي» کرد تا با سه مهاجم به کار ادامه دهد.
در ادامه نيز در تعويضي تکراري، «بشار رسن» به جاي «محسن مسلمان» براي پرسپوليس به ميدان آمد تا خط هافبک پرسپوليس جان تازه اي بگيرد.
در نيمه دوم تيم فولاد با استفاده از کناره ها، فشار زيادي را روي دروازه ميهمان وارد کرد تا بازيکنان پرسپوليس مجبور به عقب نشيني شوند.
در دقيقه 72 فولاد فرصت مناسبي براي گلزني داشت که ضربه «رحيم زهيوي» را «عليرضا بيرانوند» مهار کرد.
يک دقيقه پس از آن و در ضد حمله اي سريع «علي عليپور» در آستانه گلزني قرار گرفت که ضربه او با اختلاف کمي از کنار دروازه ميزبان بيرون رفت.
در دقيقه 89 فولاد خوزستان مزد بازي شجاعانه خود را گرفت و ارسال «صابر حرداني» را «رحيم زهيوي» درون دروازه پرسپوليس جاي داد تا اين ديدار با تساوي يک بر يک به اتمام برسد.
با نتيجه به دست آمده، پرسپوليس با 37 امتياز به صدرنشيني ادامه داد و فولاد 28 امتيازي شد.
*ترکيب فولاد:
حامد لک، عبدالله کرمي، ايوب والي، پيمان شيرزادي، عبداله ناصري(صابر حرداني)، فرزاد جعفري، سينا مريدي، اصغر عاشوري، ايمان مبعلي(حسن بيت سعيد)، رحيم زهيوي و فرشاد جانفزا(امير زليکاني)
*ترکيب پرسپوليس:
عليرضا بيرانوند، سيدجلال حسيني، شجاع خليل‌زاده، محمد انصاري، صادق محرمي، محسن ربيع‌خواه، کمال کاميابي‌نيا، محسن مسلمان(بشار رسن)، فرشاد احمدزاده(شايان مصلح)، گادوين منشا و علي عليپور(سيامک نعمتي)
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**3783**1368
خبرنگار: امير ميرزاييان** انتشار: خيراله شفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید

توماس توخل اعتقاد دارد بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید چهره دیگری از خود به نمایش می‌گذارد

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌ودوم بوندسلیگا، اشتوتگارت با ارائه یک نمایش عالی توانست در خانه خود با نتیجه 3-1 از سد بایرن مونیخ بگذرد تا باواریایی‌ها مجبور باشند با این شکست تلخ خود را برای بازی مهم مقابل رئال مادرید آماده کنند.

به نقل از اسکای؛ حال توماس توخل در کنفرانس خبری پس از بازی درباره دلیل شکست خوردن‌شان مقابل اشتوتگارت و عملکردشان صحبت کرده است. از نظر او، می‌توانستند نتیجه دیگری در این بازی رقم بزنند. توخل گفت:

می‌توانستیم جلوی این شکست را بگیریم. ما در نیمه دوم موقعیت‌هایی داشتیم و در دقایق پایانی نیز تمرکز نداشتیم. با این حال، باید از این بازی خیلی سریع عبور و فراموشش کنیم زیرا چهارشنبه یک بازی مهم در پیش داریم.

توخل درباره اینکه آیا شرایط‌شان برای بازی مقابل رئال مادرید متفاوت خواهد بود، گفت: 

بله %100؛ پس از تمام شدن مصاحبه‌های پس از این بازی، من دیگر یک دقیقه هم وقتم را برای آن تلف نمی‌کنم. 

توخل درباره اینکه چرا مانند کارلو آنچلوتی به‌جای ترکیب اصلی از بازیکنان تعویضی استفاده نکرد، گفت: 

وقتی بازیکنان کافی داشته باشید، می‌توانید این‌کار را انجام دهید. 

توخل درباره وضعیت رافائل گریرو، گفت: 

او به هیچ عنوان احساس خوبی ندارد و در حال حاضر با عصا راه می‌رود. به احتمال زیاد نتواند به بازی مقابل رئال مادرید برسد. 

توخل درباره وضعیت ماتیاس دلیخت، گفت: 

او امروز به صورت انفرادی در مونیخ تمرین کرد و فردا هم به تمرینات تیمی اضافه می‌شود. خواهیم دید آیا برای بازی چهارشنبه آماده خواهد بود یا خیر. 

توخل درباره مصدومیت‌های زیاد بازیکنان بایرن در این فصل، گفت: 

قبل از این بازی با تیم پزشکی جلسه داشتیم و آن‌ها مشخص کردن که این بازیکن می‌تواند 60 دقیقه بازی کند، دیگری 30 دقیقه، یکی دیگر هم 60 دقیقه و این یکی هم اصلاً نمی‌تواند بازی کند. این خلاصه‌ای از فصل ما بود، گریرو قرار بود مقدار دقایق مشخصی بازی کند تا برای بازی چهارشنبه آماده باشد اما اکنون با عصا راه می‌رود. اریک دایر نیز پیش از بازی کمی درد احساس می‌کرد اما دلیل تعویض شدن او چیز دیگری بود. سر او ضربه خورده بود و نمی‌توانستیم ریسک کنیم. سپس روی اوپامکانو که قرار نبود بیش از 30 دقیقه بازی کند، ریسک کردیم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)