Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان نبود پارکینگ را یکی از مشکلات اصلی ترافیک هسته مرکزی شهر خواند و گفت: خیابان‌های کم‌عرض زنجان کشش افزایش تردد خودروها را ندارد.

به گزارش قدس آنلاین، رمضان آفریدون در گفت‌وگویی به ترافیک سنگین هسته مرکزی شهر زنجان اشاره و اظهار داشت: ترافیک مرکز شهر به خاطر افزایش حجم تردد خودروها در مناسبت‌هایی مانند شب یلدا بسیار افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیشتر مردم شهر زنجان برای تهیه و خرید مایحتاج شب یلدا به هسته مرکزی شهر مراجعه می‌کنند ابراز کرد: مرکز شهر در مناسبت‌های خاص بیش از حد شلوغ می‌شود که این امر علاوه بر کندی حرکت به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی گره‌های ترافیکی نیز ایجاد می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه مردم مایحتاج شب یلدا را می‌توانند از حاشیه شهر و شهرک‌های اطراف تهیه کنند، گفت: از مردم خواهش می‌کنیم به مرکز شهر مراجعه نکنند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم ترافیک مرکز شهر از بعدظهر تا شب بسیار سنگین باشد، گفت: مردم علاوه بر خرید در روز پنجشنبه به مزارهای پایین و بالا مراجعه خواهند کرد و ترافیک سنگینی در انتظار شهر زنجان خواهد بود.

آفریدون با بیان اینکه در مرکز شهر پارکینگ به اندازه کافی وجود ندارد، گفت: مردم اگر کار واجبی در مرکز شهر دارند با وسایل نقلیه عمومی انجام دهند.

وی در پایان اضافه کرد: خیابان‌های شهر زنجان به دلیل کم عرض بودن کشش این تعداد خودرو را ندارد و باید راهکارهایی برای کاهش حجم ترافیک در مرکز شهر اندیشیده شود.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:دیروز عصر گزارشی مبنی بر برخورد ۲خودرو پراید در کیلومتر ۶۲ آزاد راه قزوین - زنجان لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم به صورت سرپایی مداوا شد  و ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • استان فارس تولیدکننده ۳۰ درصد هسته‌های اولیه بذر غلات کشور
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور