Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در جمع شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزشی «تکنیک‌های تبلیغ با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین» بابیان اینکه خواسته یا ناخواسته در شرایطی قرار داریم که رسانه‌ها حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند گفت: این تغییر در حدی است که دوجهان حقیقی و مجازی را برای ما به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اثرگذاری فضای مجازی بر خانواده‌ها گفت: اکنون از طریق فضای مجازی اعضای خانواده با فرهنگ‌های مختلف آشنا می‌شوند و از آن تأثیرمی پذیرند.

حسینی کوهستانی بابیان اینکه در اصطلاح تربیت به معنی پرورش استعداد‌های انسانی در جهت اهداف معین با برنامه مشخص است گفت: راهکار‌های عمق‌بخشی به تبلیغات دینی در فضای مجازی را می‌توان در سه حوزه راهکار‌های شناختی، راهکار‌های عاطفی و ساماندهی عملکرد‌ها طبقه‌بندی کرد.

وی گفت: راهکار‌های شناختی به این معنی است که کمک کنیم تا نسل جوان هویت حقیقی خود را بشناسد و خردورزی را در او رشد دهیم.

حسینی کوهستانی بابیان اینکه انسان به‌طور فطری موجوی توانمند و دارای قدرت تفکر است گفت: راهکار‌ها تربیت دینی در عصر حاضر باید مبنی بر خردورزی و تفکر باشد.

وی افزود: آشنایی جامعه با آثار وضعی اعمال برای خود و جامعه از طریق آیات و روایات ازجمله راه‌های اثرگذاری و تربیت دینی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم پرورش احساس عزتمندی و خود ارزشی در بین اعضای جامعه تأکید کرد و افزود: برای رسیدن به این احساس باید مطالعه خود را افزایش دهیم و این همان موردی است که قرآن کریم بر آن تأکید دارد.

وی تقویت گرایش به معنویت از طریق راه‌های منطقی و معقول را از دیگر راه‌کار‌های عمق یخشی به تبلیغات دینی در فضای مجازی دانست و گفت: دشمنان فهمیده‌اند می‌توان از راه معنویت انسان‌ها را فریب داد و به همین دلیل شاهد رشد فرقه‌های انحرافی مختلف هستیم.

حسینی کوهستانی بر لزوم معرفی الگوی برتر در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: در بحث کمک به زلزله‌زدگان می‌توان نقش الگو‌های جامعه را در جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان به‌خوبی مشاهده کرد.

وی بابیان اینکه خداوند متعال برای رسیدن انسان به سعادت هم قانون فرستاده و الگو اظهار داشت: قانون خداوند متعال قرآن کریم و الگو پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) هستند.

حسینی کوهستانی با اشاره به پاک بودن فطرت انسانی گفت: شکوفاسازی فطرت‌ها از دیگر عواملی است که می‌تواند در مقابل هجمه‌ها مؤثر باشد.

وی با اشاره به نقش والدین در فضای مجازی گفت: طبق آیات و روایات هیچ‌کس دلسوزانه‌تر از والدین نسبت به انسان نیست و باید از وجود آن‌ها در زندگی بهره برد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر

یک پیج افغان نوشت: وسعت ایران 187 میلیون هکتار است. یک میلیون هکتار شهرها و روستاها، جاده ها و اماکن. 14 میلیون میلیون هکتار زمین های کشاورزی و بیش از 150 میلیون هکتار منابع طبیعی است. اگر فقط 300هزار هکتار از این منابع آزاد شده و در اختیار 15 میلیون مهاجر قرار گیرد بسیاری از مشکلات زندگی افاغنه حل خواهد شد./ایران تایمز

دیگر خبرها

  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • کمبود فضای آموزشی رنج معلمان روستاها/علم هدیه معلم به انسان‌ها
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!