Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - استيو بنن استراتژيست سابق دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا، ايوانکا دختر رئيس جمهوري و شوهر وي را منبع خبرچيني و درز اطلاعات به رسانه ها و همه تصميم هاي نادرست دانست.

بنن در مصاحبه مجله «ونيتي فر» با وي، از دشمني و خصومت دوجانبه با (ايوانکا و جرد کوشنر همسرش) زوج مشاور ارشد رئيس جمهوري آمريکا پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ايوانکا و کوشنر به دليل اعمال نفوذ بر کاخ سفيد پس از علني شدن دشمني آنان با بنن، زير نگاه موشکافانه قرار گرفته اند.
استراتژيست سابق رئيس جمهوري آمريکا با انتقاد از دختر ترامپ و شوهر وي، گفت: سرنخ همه تصميم هاي بد، به جاوانکا (ايوانکا و همسرش) مي رسد. بنن که تابستان گذشته (2017) مجبور به ترک کاخ سفيد شد، ايوانکا را ملکه درز اطلاعات دانست و دختر رئيس جمهوري آمريکا نيز بي معطلي، بنن را دروغگو خواند.
بنن افزود: ايوانکا منبع مشاوره هاي بد در جريان کارزار انتخاباتي آمريکا بود. وي همچنين ايوانکا را به دليل نحوه مديريت انتخابات اخير سنا براي کرسي ايالت آلاباما محکوم کرد که «روي مور» نامزد جمهوريخواهان که به تخلفات جنسي متهم است، در آن شکست خورد و «داگ جونز» رقيب دمکرات وي، پيروز اين انتخابات شد.
در حالي که مور که با اتهام رفتار غيراخلاقي و دست درازي به دختران نوجوان در دهه 30 زندگي اش، رو به رو است، اتهام سواستفاده جنسي از نوجوانان را رد کرده است، اما ايوانکا در جريان کارزار انتخاباتي ايالت آلاباما گفت: مکان ويژه اي در جهنم براي افرادي است که کودکان را شکار مي کنند.
بنن که از روي مور به رغم متهم شدن حمايت مي کرد، همچنين ايوانکا را به سرپوش گذاشتن بر اتهام جنسي عليه پدرش متهم کرد که به چند مورد آزار جنسي متهم شده و همه اين موارد را رد کرده است. بيش از 50 نماينده زن دمکرات، از کميته نظارتي مجلس نمايندگان آمريکا خواسته اند اتهام هاي غيراخلاقي طرح شده عليه ترامپ را مورد بررسي قرار دهد.
در همين حال گفته مي شود کوشنر همسر ايوانکا، ترامپ را به اخراج جيمز کومي مدير سابق اداره پليس فدرال آمريکا (اف بي آي) ترغيب کرده است. بنن، اخراج کومي را احمقانه ترين تصميم سياسي در تاريخ مدرن آمريکا دانسته است.
اروپام**9109**1486**مترجم: نيره مجيدي راد**انتشاردهنده: محسن شريفي**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد

 دونالد ترامپ در گفتگو گو با مجله تایم با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، گفت: افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند.

به گزارش تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با مجله تایم با انتقاد از نتانیاهو، گفت: انتقادها از "بنیامین نتانیاهو" بجاست، چرا که نتوانست مانع کشته شدن غیرنظامیان اسرائیلی در هفتم اکتبر شود.

رییس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر این موضوع که افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند، افزود: خیلی‌ها از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اطلاع داشتند، اما اسرائیل اطلاع نداشت و نتانیاهو به همین خاطر خیلی ملامت و سرزنش می‌شود.

ترامپ ادامه داد: آنچه در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) رخ داد، نباید هرگز اتفاق می‌افتاد، همه چیز برای جلوگیری از آن وجود داشت.

دونالد ترامپ پیش از این با انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفته بود که اگر من رئیس‌جمهور بودم هفتم اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی یک فرصت کوچک.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟