Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@02:43:37 GMT

پربازدیدترین اخبار سیاسی خبرگزاری آنا؛ 3 دی

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۳۸۶۱۳

پربازدیدترین اخبار سیاسی خبرگزاری آنا؛ 3 دی

پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اعتبارات کمیته امداد و سازمان بهزیستی به 7 هزار میلیارد تومان ارتقا می‌یابد، حماسه 9 دی پدیده‌ای کم‌نظیر در خنثی‌سازی یک کودتا بود، تعطیلی دروس آیت الله هاشمی شاهرودی برای تکمیل دوره درمانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از پربازدیدترین اخبار منتشر شده در صفحه سیاسی است.

اعتبارات کمیته امداد و سازمان بهزیستی به 7 هزار میلیارد تومان ارتقا می‌یابد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: مقرر شده است میزان اعتبارت اختصاص داده شده به کمیته امداد و سازمان بهزیستی، از چهار هزار میلیارد به هفت هزار میلیارد تومان ارتقا یابد.

مجلس دو فوریت طرح حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین را تصویب کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب دو فوریت طرحی در حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین مقرر کردند که بیت المقدس پایتخت همیشگی کشور فلسطین خواهد بود.

حماسه 9 دی پدیده‌ای کم‌نظیر در خنثی‌سازی یک کودتا بود

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: فتنه 88 کودتایی بزرگ و مدل جدیدی از کودتا علیه انقلاب اسلامی بود که با منشأ خارجی و یارگیری از داخل کشور اتفاق افتاد.

تعطیلی دروس آیت الله هاشمی شاهرودی برای تکمیل دوره درمانی

فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تعطیلی دروس آیت الله هاشمی شاهرودی برای تکمیل دوره درمانی، از سلامتی کامل نایب رییس خبرگان رهبری خبر داد.

تقلب‌های سنگینی در ماجرای تجزیه کردستان عراق رخ داد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تقلب‌های بسیار سنگینی در ماجرای تجزیه کردستان عراق رخ داد اما آنها به نحوی رفتار کردند که حتی در عراق هم اقبالی به این موضوع دیده شد.

طلبکاری مدعیان اصلاح‌طلبی از دولت یک بی‌انصافی سیاسی است

محمد نبی حبیبی گفت: مدعیان اصلاح‌طلبی از زیر بار پاسخگویی فرار می‌کنند. اینکه در پست‌های مدیریتی شریک باشند و از دولت طلبکاری کنند و در عین حال هزینه‌های شراکت را نپردازند، یک بی‌انصافی سیاسی است.

رضایت عمومی، سرمایه اجتماعی دستگاه‌های اجرایی و نظام است

وزیر اطلاعات گفت: حفظ کرامت و حرمت انسان‌ها وظیفه اصلی مدیران و مسئولان حکومت اسلامی است.

آقای رئیس جمهور دستور رسیدگی به افزایش قیمت‌ها را صادر کنید!

نماینده مردم کاشان در مجلس گفت: آقای رئیس جمهور دستور رسیدگی به افزایش قیمت برخی اقلامی که به سفره های مردم وابسته است را صادر کنید.

609 هزار میلیارد تومان بنزین طی 19 سال دود کرده‌ایم

یک عضو هیات رئیسه مجلس شوری اسلامی گفت که در عرض 19 سال بیش از 609 هزار میلیارد تومان بنزین در کشور دود شده که هم باعث از بین رفتن سرمایه‌ها و هم ایجاد آلودگی هوا شده است.

هرآنچه در نشست بررسی راهکارهای مبارزه با تروریسم در اسلام‌آباد گذشت

روسای مجالس و نمایندگان دولت های مختلف در افتتاحیه نشست بررسی راهکارهای مبارزه با تروریسم به بیان دیدگاه های خود درباره مبارزه با این پدیده شوم پرداختند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف یک مقوله فرهنگی و سیاسی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست شورای عفاف و حجاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی با حضور حافظ دانش، دبیر ستاد عفاف و حجاب شهرستان بندرانزلی، رئیس، معاونان، استادان، کارکنان و جمعی از دانشجویان این دانشگاه در محل این واحد دانشگاهی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی با اشاره به دستورالعمل‌های مربوط به موضوع عفاف و حجاب، گفت: دستورالعملی با عنوان آراستگی و شئون رفتاری از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به تمامی واحد‌ها ابلاغ شده و در راستای این دستورالعمل، موضوع آراستگی و شئون رفتاری مورد تأکید قرار گرفته که در این بخشنامه تمامی جزئیات مربوط به اقدامات استادان، کارکنان و دانشجویان و دانشگاه در حوزه پوشش و آراستگی به تفصیل توضیح داده شد.

کریم کیاکجوری با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب و تأکید بر آن در آیات و روایات، تبیین کرد: علاوه بر اهمیت موضوع عفاف و حجاب در دین مبین اسلام، این موضوع یک قانون است و ما ملزم به رعایت آن هستیم. 

وی با بیان اینکه در تمامی دانشگاه‌ها پروتکل‌های خاصی برای نوع پوشش و حجاب وجود دارد، خاطرنشان کرد: حجاب یک موضوع فرهنگی است و مقوله حجاب علاوه بر موضوع فرهنگی، یک موضوع سیاسی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی متذکر شد: موضوع حجاب به ابزار و دستاویزی برای کشور‌های استعمارگر و رسانه‌های آنان تبدیل شده تا از این طریق بتوانند بر کشورمان فشار وارد آورده و اتحاد ملت ایران را از بین ببرند. 

کیاکجوری به نقش دانشگاه‌ها در حوزه ترویج بحث عفاف و حجاب و رعایت آن اشاره و تشریح کرد: دانشگاه علاوه بر اینکه یک نهاد آموزشی است، یک رسالت فرهنگی نیز دارد. به عقیده من دانشگاه در حوزه فرهنگی پیشقراول و پرچم‌دار است و باید در حوزه تعلیم و تربیت، به تبیین فلسفه حجاب نیز بپردازد. 

وی به تلاش و فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی در راستای تبیین فلسفه عفاف و حجاب و ترویج آن اشاره و عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی علاوه بر اجرای دستورالعمل‌های مربوطه که در سه مرحله برای آن تعریف شده، به صورت میدانی نیز در این زمینه فعال است و باید محیطی را مهیا کنیم که بستر و زمینه‌ساز اشاعه موضوع آراستگی و شئون رفتاری باشد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی به عضویت این دانشگاه در کارگروه عفاف و حجاب شهرستان اشاره و اضافه کرد: دانشگاه آزاد بندرانزلی در برنامه‌هایی نظیر ستاد عفاف و حجاب حضور مستمر داشته که در کارگروه عفاف و حجاب تکالیفی برای دانشگاه مشخص می‌شود و ما ملزم به رعایت آنها هستیم.

پیش از آغاز این جلسه، حاضران با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی با آرمان‌های والای شهدا تجدیدمیثاق کردند.

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی با ۳ هزار و ۶۰۰ دانشجو و ۷۹ عضو هیئت‌علمی، در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • معلمِ متفکر
  • حجاب و عفاف یک مقوله فرهنگی و سیاسی است
  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود