Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر عیسی زاده اظهار کرد: حادثه انفجار مخازن گاز مایع شرکت پرسی گاز واقع در سه راهی شهرک حمزه در بخش سردشت دزفول، ۶ مصدوم بر جای گذاشته که به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شده اند.به گزارش بلاغ، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول گفت: علت حادثه انفجار مخزن گاز ال پی جی در دزفول طی بررسی های اولیه، نقص فنی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر عیسی زاده اظهار کرد: حادثه انفجار مخازن گاز مایع شرکت پرسی گاز واقع در سه راهی شهرک حمزه در بخش سردشت دزفول، ۶ مصدوم بر جای گذاشته که به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شده اند.

وی با بیان اینکه یک مصدوم نیز به صورت سرپایی درمان شده است، افزود: این حادثه خوشبختانه تاکنون آماری از تلفات جانی در پی نداشته است.

عیسی زاده گفت: با کمک کلیه نیروهای امدادی و آتش نشانی و حضور نیروهای انتظامی و سپاه و بسیج این حادثه مهار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دزفول یادآور شد: طبق اطلاعات و بررسی های اولیه این حادثه به دلیل نقص فنی رخ داده است.

همچنین عبدالحسین معظم فر مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول نیز اظهار کرد: آتش سوزی شرکت پرسی گاز با مشارکت آتش نشانی های اندیمشک، پایگاه چهارم شکاری، شهر میانرود، شوش، حمزه، صفی آباد و با همکاری نیروی انتظامی، بسیج، سپاه پاسداران، پلیس راهنمایی و رانندگی، اورژانس و سازمان خدمات موتوری شهرداری دقایقی پیش مهار شد.

وی افزود: آمار دقیق مصدومین و یا احیانا کشته شدگان معلوم نیست.

معظم فر تصریح کرد : همچنان آتش نشانان در حال عملیات لکه گیری و خنک کردن مخازن منفجر نشده هستند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجن از فوت یک نفر به علت گازگرفتی در بروجن خبر داد.

میثم باباخانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه پنجم اردیبهشت طی تماس با سامانه ۱۲۵ فرماندهی آتش‌نشانی بروجن گزارشی مبنی بر گازگرفتگی واقع در محله چهار صد دستگاه بروجن اعلام شد.

وی افزود: به سرعت تیم امدادونجات ایستگاه مرکزی این اداره به محل حادثه اعزام شد، اما متأسفانه در این حادثه یک نفر بر اثر گاز گرفتگی فوت شد.

کد خبر 747931

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد