Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@22:28:19 GMT

اسامی مصدومان انفجار سیلندرهای گاز دزفول

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۳۹۹۷۷

به گزارش تسنیم، حادثه عصر امروز شهر حمزه دزفول که به‌علت انفجار سیلندرهای گاز به وقوع پیوسته بود با تلاش تیم‌های امداد و عملیات کنترل و مهار شد.

امیر عیسی‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم در دزفول اظهار داشت: هم‌زمان با وقوع این حادثه و در کم‌ترین زمان ممکن، تلاش‌ها برای کنترل و مهار آتش‌سوزی انجام شد و تیم‌های امداد و عملیات در محل حادثه حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار ویژه دزفول ادامه داد: با تلاش‌های صورت‌گرفته، این حادثه کنترل و مهار شده است و طبق بررسی‌های انجام‌شده، این حادثه تا کنون 6 مصدوم به‌جای گذاشته است و تمام مصدومان این حادثه به واحدهای بهداشتی و درمان شهرستان منتقل شده‌اند.

وی با بیان این که به برخی از منازل مسکونی و ساختمان‌های مجاور این ایستگاه گاز خسارت وارد شده است، افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت‌گرفته، جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و اخبار منتشرشده در ارتباط با انفجار مجدد پس از این حادثه، صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شدت انفجار ایستگاه شهر حمزه شهرستان دزفول عصر امروز و در شهر اندیمشک احساس شد و بیش از 100 آتش‌نشان در عملیات کنترل و مهار آن، مشارکت داشتند.

تا کنون افرادی در این حادثه مصدوم شده‌اند که یک نفر به‌صورت سرپایی درمان شده است و اسامی برخی دیگر دیگر حادثه انفجار عصر امروز ایستگاه گاز شهر حمزه و نوع جراحت وارده به‌شرح زیر است: بی‌بی خواجه دستجردی (مولتیپل تروما)، صادق عسکری و سیما طاهری (هر دو اعزام به بیمارستان طالقانی اهواز)، اسماعیل دهیم (سوختگی سطح 2)، حسن خواجوی (تروما).

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند

به گزارش صدای ایران،از ایرنا،سید حمید حسینی روز شنبه افزود: این حادثه حوالی ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان آمبولانس پایگاه اورژانس راسخی نیشابور و آمبولانس پایگاه اورژانس زعفرانیه سبزوار به صحنه حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور بیان کرد: ۲ مصدوم این حادثه در محل به صورت سرپایی درمان و سه مصدوم دیگر توسط آمبولانس پایگاه راسخی از اورژانس نیشابور و آمبولانس پایگاه زعفرانیه از اورژانس سبزوار به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس چهار شهرستان «نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه» را زیر پوشش دارد و به صورت شبانه‌روزی و رایگان به این جمعیت خدمات ارائه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم