Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز براساس خبر رسیده، نشست «روش شناسی تحقیق مبتنی بر نگرش سیستمی» از سلسله نشست های تخصصی روش شناسی تولید علم دینی به همت دبیرخانه دوره های آموزشی و پژوهشی فعالان علوم انسانی اسلامی، برگزار می‌شود.

این نشست تخصصی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید واسطی برپا می شود.

نشست «روش شناسی تحقیق مبتنی بر نگرش سیستمی» پنج شنبه ۷ دی‌ ماه در قم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

502

تولید علم دینی روش‌شناسی تحقیق نگرش سیستمی عبدالحمید واسطی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران

تین نیوز

اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای که با نام اختصاری TIR شناخته می شود و مقر آن هم اینک در ژنو سوئیس است ، نقش قابل ملاحظه ای در تسریع و تسهیل ترانزیت و حمل و نقل جاده ای بر عهده دارد و ایران هم اکنون به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی خود در منطقه ، یکی از نخستین امضاکنندگان این پیمان بین المللی و پیشتاز استفاده و گسترش این امکان در میان کشورهای منطقه شناخته می شود .

به گزارش تین نیوز به نقل از پرتال حمل و نقل ، کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر با حضور مربیان اعزامی کمیسیون اقتصادی اروپایی سازمان ملل متحد در تهران برگزار و جزئیات این سامانه تیر تشریح شد .

در این کارگاه تخصصی که با حضور همزمان کارشناسان فناوری اطلاعات و کارشناسان فنی و امور گمرکی گمرکات کشور برگزار شده است ، سامانه تیر الکترونیک توسط مربیان اعزامی از کمیسیون اقتصادی اروپایی سازمان ملل متحد UNECE تشریح شد .

بنابراین گزارش در این کارگاه آموزشی فاطمه اعتماد مقدم مدیر کل دفتر آموزش ، تحقیقات و ظرفیت سازی گمرک ، با اشاره به توانایی های ترانزیتی ایران ، اظهار امیدواری کرد برگزاری این کارگاه در مسیر دستیابی به اهداف بین المللی ترانزیتی گمرک ایران حداکثر اثرگذاری را ایفا کند .

در این کارگاه رضا راستی مدیر کل دفتر ترانزیت گمرک نیز کارنه تیر را زبان مشترک گمرکات در دنیا معرفی کرد که سبب تسهیل تجارت است . گمرک ایران نخستین کشور در منطقه و پیشگام بهره برداری از سامانه تیر الکترونیک بوده است که با کشور ترکیه استفاده از این سامانه را کلید زده است .

وی افزود : گمرک ایران بیشترین سهم استفاده از تیر داشته است و اکنون مترصد بهره برداری گسترده از تیر الکترونیک می باشد .

این گزارش می افزاید : اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای که با نام اختصاری TIR شناخته می شود و مقر آن هم اینک در ژنو سوئیس است ، نقش قابل ملاحظه ای در تسریع و تسهیل ترانزیت و حمل و نقل جاده ای بر عهده دارد و ایران هم اکنون به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی خود در منطقه ، یکی از نخستین امضاکنندگان این پیمان بین المللی و پیشتاز استفاده و گسترش این امکان در میان کشورهای منطقه شناخته می شود .

این گزارش می افزاید : سیستم e_TIR (تیر الکترونیک) بر مبنای دریافت اطلاعات پیاده سازی شده و این امکان را در اختیار کشورهای عضو قرار می دهد تا از طریق تبادل اطلاعات مربوط به کالاهای تجاری و ترانزیتی فرایند امور گمرکی و نظارتی خود را تسهیل و تسریع کنند .

شایان ذکر است ، این دوره فنی و تخصصی از امروز در مرکز آموزشی و فرهنگی گمرک ایران در تهران آغاز و به مدت ۳ روز ادامه دارد .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • ◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • مقابله با گرمای شهری از طریق باغ‌های گیاه‌شناسی