Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه روند رو به جلو خود موفق شد تیم صنعت نفت آبادان را در هفته شانزدهم لیگ با نتیجه پرگل شکست بدهد و به رده ششم جدول صعود کند.

به گزارش شریان نیوز،در ادامه مسابقات هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر، تیم استقلال موفق شد میهمان خود صنعت نفت آبادان را در خانه با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی از ساعت ۱۶:۲۵ در ورزشگاه آزادی آغاز شد. محسن کریمی در دقایق ۱۵ و ۶۶، وریا غفوری در دقیقه ۴۲ و داریوش شجاعیان در دقیقه ۵۵ برای آبی پوشان گلزنی کردند.

  تیم استقلال با ترکیب سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور (۷۳ - امید نورافکن)، امید ابراهیمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، سرور جباروف (۷۷ - خسرو حیدری)، سید محسن کریمی و علی قربانی (۸۱ - بهنام برزای) بازی را آغاز کرد.   صنعت نفت هم این مسابقه را با داود نوشی صوفیانی، هادی، عبدالله زاده، مگنو باتیستا، محمد امین درویشی (از دقیقه ۶۲ طالب ریکانی)، آگوستو سزار ، کرار جاسم، ساکی، حسین بغلانی، زبیر نیک نفس (از ۴۶ رضا جبیره)، لوسیانو پریرا و ابراهیم زاده.   بازی در حالی شروع شد که ابتدای این تیم صنعت نفت بود که متکی بر حرکات تکنیکی کرار جاسم ابتکار بازی را در دست گرفته بود و در چند نوبت هم روی دروازه استقلال خطر آفرین شد. آبی‌ها بعد از ۱۰ دقیقه ابتدایی توانستند توسط میدان داری امید ابراهیمی و بازی‌گردانی سرور جباروف ابتدا میانه میدان و سپس نبض بازی را کاملا در دست بگیرند.   شاگردان شفر بعد از مسلط شدن به بازی خیلی زود به گل رسیدند. محسن کریمی اولین بازیکنی بود که با استفاده از پاس در عمق داریوش شجاعیان اولین گل خودش و بازی را به ثمر رساند تا آبی ها از نظر روحی در شرایط خوبی قرار بگیرند.   در حالی که آبی‌ها بر جریان بازی مسلط بودند و در چندن نوبت دیگر خطر آفرین شدند. در چهل و دومین دقیقه بازی وریا غفوری با استفاده از پاس سرور جباروف و یک ضربه از پشت محوطه جریمه دومین گل استقلال را زد.   آبی پوشان که در این بازی پر اشتها نشان دادند در نیمه دوم هم بر توپ و میدان مسلط بودند و بارها روی دروازه حریف خطرآفرین شدند. بازی برتر آبی پوشان در این نیمه هم نتیجه داد. آنها ابتدا در دقیقه ۵۵ توسط داریوش شجاعیان و روی پاس خوب علی قربانی به گل رسیدند.   فشار حملات استقلال یکبار دیگر ثمر داد و باز هم محسن کریمی بود که برای آبی‌ها گلزنی کرد. کریمی در دقیقه ۶۶ بازی دومین گل خودش و چهارمین گل تیمش را زد تا شب رویایی استقلال با شبی رویایی برای او و استقلال رقم خورده باشد.   استقلال با این برد ۲۳ امتیازی شد به رده ششم جدول صعود کرد و جای صنعت را گرفت. مهر برچسب هااستقلال

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر/ 11 خرداد پایان مسابقات

 

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه خواسته است در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان