Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  دوره ۴ ساله محمدعلی شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان خردادماه به پایان رسید، اما همچنان خبری از برگزاری انتخابات این فدراسیون نیست.

محمدعلی شجاعی بعد از فعالیت غیرقانونی ۳ ساله در کمیته ملی المپیک به عنوان خزانه‌داری سرانجام از این پست کنار رفت تا همچنان بتواند بر مسند قدرت در فدراسیون بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه دوره ۴ ساله وی نیز به پایان رسید، اما بازهم وزارت ورزش تکلیف این فدراسیون را مشخص نکرد. البته در صحبت‌هایی اعلام شد اساسنامه مشترک فدراسیون‌های ورزشی که هنوز تاییدیه هیات دولت را ندارد توسط مسئولان این فدراسیون به فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان ارسال شده و با موافقت فدراسیون جهانی، انتخابات برگزار خواهد شد.

با این شرایط شجاعی ۱۸ آذرماه با حکمی از سوی مهرعلیزاده استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع این استان شد، اما بازهم تغییری در وضعیت فدراسیون به وجود نیامد و وزارت ورزش هیچ خبری در خصوص برگزاری انتخابات منتشر نکرد و شجاعی نیز فعلا از سمت خود استعفا نکرده است.

شجاعی پیش از این در گفت‌وگویی با فارس درباره استعفا از ریاست فدراسیون گفته بود طبق قانون و آنچه وزارت ورزش بگوید عمل خواهد کرد.

شنیده‌ها حاکی از این است وزارت ورزش در نظر دارد انتخابات این فدراسیون را بعد از انتخابات کمیته برگزار کند چرا که در صورت انتخاب سرپرست وی حق حضور در مجمع را نخواهد داشت. انتخابات کمیته ملی المپیک نیز ۲۵ دی ماه برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد با این شرایط شجاعی در انتخابات با حق رأی شرکت می‌کند.

فدراسیون تیراندازی با کمان با وجود کسب ۲ سهمیه المپیک نوجوانان بوینس‌آیرس در مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلادش در رده سنی بزرگسالان نتیجه مطلوبی کسب نکرد و حذف کامپوند انفرادی از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ نیز کار این فدراسیون را سخت‌تر خواهد کرد. فدراسیون تیراندازی با کمان همچنین برای بازی‌های المپیک ریو نتوانست سهمیه‌ای کسب کند و با تک سهمیه قرضی توسط زهرا نعمتی در المپیک حضور پیدا کرد.

حالا باید دید با تغییراتی که ایجاد خواهد شد شرایط ملی‌پوشان و نتایج بهتر خواهد شد یا خیر؟

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان

شرایط دروازه‌بان پرسپولیس برای بازی با سپاهان نامشخص است.

به گزارش فارس، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس که بتازگی گچ دست خود را باز کرده همچنان شرایط نامشخصی برای همراهی تیمش دارد.

پرسپولیس چهارشنبه شب در دیداری حساس به مصاف سپاهان خواهد رفت اما وضعیت گلر این تیم نامشخص است.

اینطور که از تمرینات پرسپولیس به نظر می‌رسد بیرانوند شرایط صد درصدی برای همراهی تیمش در این بازی ندارد و امیر رفیعی دوباره درون دروازه سرخ‌ها قرار خواهد گرفت.

شانس بازی کردن بیرانوند در بازی چهارشنبه زیاد نیست مگر اینکه در روزهای باقیمانده کادرفنی پرسپولیس تصمیم دیگری بگیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بیرانوند با دست مصدوم در تمرین پرسپولیس (+عکس) آخرین وضعیت بیرانوند از زبان پزشک پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد