Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@04:42:35 GMT

تعهد تخریب‌چیان به یک فرمانده در «کربلای۴»

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۴۲۰۴۳

تعهد تخریب‌چیان به یک فرمانده در «کربلای۴»

شهید حاج سید محمدزینال حسینی، فرمانده تخریب لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) همه مسئول تیم‌ها را در زیر پل «هفتی هشتی» جمع و آخرین مطالب را یادآوری کرد و روی نقشه هوایی که زمین پهن بود نقطه‌ای را درون شهر «ابوالخصیب» عراق نشان داد.

جعفر طهماسبی، از رزمندگان تخریب‌چی لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با مأموریت تخریب‌چیان در جریان عملیات «کربلای ۴» اینگونه روایت می‌کند:

«بچه‌های‌ تخریب که به گردان‌ها مأمور می‌شدند، علاوه بر باز کردن معابر و موانع، مأموریت انفجار در طول مسیر عبور گردان‌ها را هم داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموریت لشکر ۱۰ سیدالشهداء(ع) عبور از حد لشکر ۴۱ ثارالله و حمله به شهر «ابوالخصیب» بود و باید از منطقه‌ای عبور می‌کردند که نخلستان‌های پر حجم و آبراه‌ِهای عریض و طویل داشت.

تدبیر شده بود که برای تسریع در عبور رزمندگان از میان این نخلستان، با انفجار نخل‌ها پلی بر روی آبراه‌ها قرار بگیرد و قبل از اینکه دشمن خودش را پیدا کند، به او حمله کنیم. تیم‌های مأمور شده به گردان‌ها، همراه خود کمربندهای انفجاری را حمل می‌کردند که داخل آن با خرج انفجاری «پودر آذر» پُر شده بود و در موقع نیاز باید مواد را دور نخل محکم و منفجر می‌کردند. رزمندگان تخریب برای عملیات کربلای ۴ آمادگی خوبی کسب کرده بودند و از همه جهت توجیه شده بودند.

قبل از مامور شدن تیم‌های تخریب به گردان‌ها، شهیدحاج سید محمدزینال حسینی فرمانده تخریب لشکر۱۰ سیدالشهدا (ع) همه مسئول تیم‌ها را در زیر پل «هفتی هشتی» جمع کرد و آخرین مطالب را یادآوری کرد و روی نقشه هوایی که زمین پهن بود نقطه‌ای را درون شهر «ابوالخصیب» عراق نشان داد. ظاهر منبع آب بود و گفت:«فردا صبح اون‌هایی که زنده و سالم موندن در این نقطه همدیگه رو می‌بینیم.» و تعهد شرعی از بچه‌ها گرفت که بعد از انجام مأموریت واگذار شده، دنبال درگیری با دشمن نرویم و در محل مورد نظر حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی سمیرم در جلسه کارگروه اشتعال شهرستان گفت: این تسهیلات براساس طرح‌های اشتغال پایدار به منتقاضیان داده می‌شود.
غلامحسین صابری، میزان اعتبار تسهیلات اشتغال ۱۴۰۲ را دویست و دو میلیارد تومان دانست و افزود: سال گذشته تعدادی از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات نشدند که بانک‌ها امسال موظف به ارائه خدمات به آنها هستند.
شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • تصویر سخنگوی گردان‌های القسام در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم