Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: حسین محب اهری گفت: نمایش «هملت و دن‌کیشوت» را برای اجرا در بهمن و اسفندماه تمرین می‌کنم که کار آقای تاجبخش فناییان است و در آن نقش «دن کیشوت» را در کنار سیامک صفری در نقش «هملت» بازی می‌کنم.

«حسین محب اهری» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که در یازدهمین جشنواره سینماحقیقت با فیلم مستند «شبیه مضحک» حضور داشت، درباره حضور در این مستند به خبرنگار سینمایی شبستان گفت: اولین باری است که یک فیلم مستند حضور دارم نه به عنوان بازیگر بلکه به عنوان گوینده نریشن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی دلم می خواهد بدانم مخاطب با این نریشن و تصویر مستند، ارتباط برقرار می‌کند و احساس خوبی خواهد داشت یا خیر. البته خودم احساس می کنم صدایم برای گویندگی بد نیست و کارگردان و دوستان دیگر نیز احساس رضایت داشتند.

 

دوست دارم پرتره مستندی از زندگی‌ام ساخته شود

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد پرتره مستندی از زندگی «حسین محب اهری» ساخته شود؟ بیان کرد: چرا که نه، اتفاقا چند وقت پیش در برنامه «خارج از کادر» شبکه آی فیلم حضور داشتم که یک مستندگونه از کارهای من پخش شد اما کامل نبود و خودم هم دوستش داشتم و دوست دارم که به نوعی مرور بر کار و زندگی ام به صورت مستند تصویر شود.

 

با نمایش «خسیس» بعد از عید روی صحنه می‌روم

محب اهری درباره کار جدیدی که قرار است در آن ایفای نقش کند، نیز توضیح داد: نمایش «خسیس» را چند ماه پیش در پردیس تئاتر تهران روی صحنه داشتیم و قرار شده این نمایش مجدداً بهمن و اسفندماه اجرا برود اما به دلیل شرایطی که من دارم قرار شد اجرا به بعد از عید نوروز موکول شود.

 

ایفای نقش دن کیشوت در نمایش «هملت و دن‌کیشوت»

وی با بیان اینکه بهمن و اسفندماه با نمایش «هملت و دن‌کیشوت» روی صحنه می‌رود، اظهار کرد: نمایشی با عنوان «هملت و دن‌کیشوت» را برای اجرا در بهمن و اسفندماه تمرین می‌کنم که کار آقای تاجبخش فناییان است و در آن نقش «دن کیشوت» را در کنار سیامک صفری در نقش «هملت» بازی می‌کنم. این نمایش در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه خواهد رفت.

 

در حال خواندن پیشنهادهای سینمایی هستم

این بازیگر پیشکسوت در پایان گفت: در کنار تئاتر، چند پیشنهاد از سینما داشته‌ام که در حال خواندن متن یکی از آنها هستم تا ببینم که از نظر زمانی با برنامه‌ام جور در می‌آید یا خیر. من حتی روی تخت بیمارستان هم فکر می‌کنم چطور کارها را از نظر زمانی تنظیم کنم تا به همه آنها برسم.

 

 

گفت‌وگو: آزاده فضلی

پایان پیام/294

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه سینما، دومین برنامه سینماتک خانه‌ سینما با همکاری خانه سینما و انجمن منتقدان و نویسندگان دوازدهم اردیبهشت ماه، با نمایش و نقد فیلم مستند «بیست روز در ماریوپُل» برگزار می شود.

«بیست روز در ماریوپُل» ساخته‌ مستیسلاف چرنوف که برنده‌ جایزه‌ اسکار بهترین مستند امسال شده، به روزهای نخستین آغاز جنگ میان روسیه و اوکراین در شهری مرزی می‌پردازد.

این فیلم روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ ساعت ۱۶:۳۰ در سالن زنده‌یاد سیف‌الله داد خانه‌ سینما به‌ نمایش درمی‌آید و پس از نمایش فیلم، مهرزاد دانش و مازیار فکری‌ ارشاد به نقد اثر می‌پردازند، حضور در برنامه‌های سینماتک خانه‌ سینما برای اعضای صنوف عضو خانه‌ سینما آزاد و رایگان است.

کد خبر 6091046

دیگر خبرها

  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید/ پرتره‌ای از استاد علی جهاندار 
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»