Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق شورای شهر تهران اعتقاد دارد که مدیریت شهری در این دوره به دنبال بهانه‌جویی برای کم کاری خودشان است و دائماً مدیران شهری گذشته را زیر سوال می‌بردند و این در حالی است که این کارها برای مردم رنگی ندارد.

پرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره عدم توجه مدیریت شهری و دولت به موضوع آلودگی هوای کلان شهرها و به ویژه تهران، اظهار کرد: ظاهرا همه چیز برای آقایان بر وفق مراد است که سکوت کرده‌اند به طوری که در دوره گذشته در این مقطع شهرداری را مورد هجمه قرار می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسئله آلودگی هوا تنها با تعطیلی مدارس  قابل حل نیست،گفت: در حاضر دولت و مدیریت شهری از یک جناح هستند و دیگر بهانه‌‌ای برای عدم تعامل ندارند و بهتر است از این فرصت استفاده شود و راهکار منطقی برای موضوع آلودگی هوا اتخاذ شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: قطعا موضوع آلودگی هوا با تصمیم انقلابی قابل حل است و این در حالی است که هوای تهران برای همه گروه‌های سنی خطرناک شده و به مرز هشدار رسیده است و شهروندان دیگر تحمل کم کاری از سوی مسئولان مربوطه را ندارند.

سروری همچنین به ورود خودروهای بی کیفیت به شهر تهران بیان کرد: این بخش نیز از مواردی است که تاثیر بسیاری زیادی بر افرایش آلودگی هوا گذاشته است و همچنان شاهد تولید خودروهای بی کیفیت هستیم.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری این دوره تا به امروز نشان داده نمی‌تواند به وعده‌های خود عمل کند و دائما در پی تخریت دوره گذشته است به طوری که در آن زمان کارهایی صورت گرفت که شهروندان از آنها بهره‌مند شدند.

عضو سابق شورای شهر تهران بیان کرد: انتظاری که شهروندان از دولت و مدیریت شهری دارند ورود جدی به موضوع آلودگی هوا و دست برداشتن از کارهای سیاسی و تخریب دوره گذشته. در چند ماه گذشته از فعالیت شورای شهر و شهرداری تهران، شهروندان برنامه خاصی از سوی مدیریت شهری اصلاح‌طلبان برای حل مشکلات شهر ندیده‌اند.

انتهای پیام/

 

R1491/P1014142/S2,25/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته

ایسنا/قم مدیر عامل شرکت گاز استان قم گفت: مصرف گاز طبیعی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ با صرفه جویی ۳.۹ همراه بوده است.

مرتضی خوش لهجه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این مقدار صرفه‌جویی در حالی است که طی سال گذشته ۲۰۸ مشترک صنعتی و همچنین ۱۰هزار و ۹۸۴ مشترک در دیگر بخش‌ها به شمار مشترکین استان اضافه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان قم با بیان اینکه این میزان صرفه‌جویی یک دستاورد برای استان قم محسوب می‌شود، تصریح کرد: همچنین میزان گاز مصرفی صنایع نیز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ برابر با ۴.۴ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه به صورت کلی یک سوم مصرف سالانه گاز استان به مشترکین خانگی تجاری، آموزشی و عمومی اختصاص دارد، عنوان کرد: این رقم در فصل سرد سال حدود ۷۰ درصد مصرف گاز طبیعی استان را شامل می‌شود.

خوش لهجه بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۲ میلیارد و ۶۴۸ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در بخش‌های مختلف استان قم مصرف شد که این مقدار برای سال ۱۴۰۱ حدود ۲ میلیارد و ۷۵۸ میلیون متر مکعب بوده است.

وی در پایان با بیان اینکه استان قم دارای ۴۵۸ هزار و ۲۶۱ مشترک است که از این مقدار ۴ هزار و ۵۸۶ مشترک متعلق به بخش صنعتی و کشاورزی است، یادآور شد: در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ نیز، مصرف گاز در بخش خانگی، بیش از ۳.۳ درصد صرفه جویی به ثبت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • مشارکت «شناسایی خطر» در حوزه شهری ارتقا پیدا کند
  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی