Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > لرستان - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری از اعتبار 165 میلیون دلاری جهت سرمایه گذاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، گودرز امیری در جلسه بررسی طرح گردشگری مجتمع بزرگ کشت و صنعت خرم‌آباد اظهار داشت: این طرح باید مراحل مختلفی را طی کند و نهایتا در شوراي عالي شهرسازي و معماري ايران به تصویب نهایی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تخصیص اعتبار 165 میلیون دلاری جهت سرمایه گذاری در استان خبر داد و افزود: این طرح در قالب کشاورزی، دامپروری، گردشگری و صنعتی پرداخت می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با بیان اینکه فرصت خوبی برای حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاری در استان بوجود آمده است، گفت: کشت و صنعت می‌تواند برای اجرا و تکمیل مجتمع خود از این سه گزینه استفاده کند.

وی در ادامه افزود: کارگروهی متشکل از دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع تشکیل خواهد شد و طرح گردشگری و کشتارگاه صنعتی کشت و صنعت در این کارگروه مورد مطالعه و بررسی قرار می‌گیرد.

46

کلید واژه‌ها : استان لرستان - سرمایه‌گذاری صنعتی - وزارت صنعت،معدن و تجارت -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه به‌منظور تکریم خانواده شهدا و یاد و خاطره همه شهدای والامقام، با حضور در منزل شهید راه قدس سید عباس صالحی روزبهانی، با خانواده این شهید گران‌قدر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، امام‌جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید همراه استاندار لرستان حضور داشتند.

کد خبر 6088807

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران