Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلنیک شهید مفتح یاسوج همچون بیمارستان امام سجاد و بیمارستان شهید بهشتی این شهر در محاصره تاکسی ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، مراکز درمانی و بهداشتی شهر یاسوج که باید مشکلی از دوش مردم بردارد و یاری گرآنها در زمان بیماری باشد خود دچار مشکلاتی می شوند و نارضایتی هایی را به وجود می آورند که نیازمند همراهی و کمک مسئولان امر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاها نبود ایستگاه مناسب برای تاکسی ها و نبود زیرساخت های مناسب باعث می شود که برای جبران آن ایستگاه های تاکسی در مکانی که مزاحمت و نارضایتی عموم را به دنبال دارد بنا شوند که نظیر چنین مواردی در شهر یاسوج فراوان یافت می شود چرا که از سال های گذشته زیر ساخت مناسبی برای توسعه شهر یاسوج در نظر گرفته نشده است.

رو به روی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج که باید فضایی آزاد برای رفت و آمد آمبولانس باشد در برخی از ساعات شبانه روز پر از تاکسی هایی است که یا مسافر پیاده می کنند و یا در حال سوار کردن هستند و این خود ممکن است گاها باعث مرگ بیماری شود که باید هر چه سریع تر به بیمارستان برسد.

بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج نیز از این قائده مثتثنی نیست و در این ترافیک نیز سهم دارد در فصل های خوش آب و هوای سال از جمله تابستان و بهار پارک ساحلی یاسوج که در مسیر بیمارستان قرار دارد پر از ماشین می شود و برای بیرون آمدن از ترافیک باید مدت طولانی را تحمل کنی و وای به حال آمبولانس که باید از مسیر میدان معلم به پارک ساحلی یاسوج بیمار را به بیمارستان برساند.

خدا به داد آن بیماری برسد که در این آمبولانس گیر افتاده است این ها تنها دو مورد از مراکز بهداشتی درمانی شهر یاسوج است که توسط تاکسی ها محاصره شده اند و گله مندی شهروندان را به دنبال دارد اما کلنیک دیگر نیز به این بلا گرفتار است.

کلنیک شهید مفتح شهر یاسوج که رو به روی گلستان یک و در کنار  اورژانس قدیم قرار دارد نیز به این مشکل گرفتار شده است و در گذشته اعتراض مسئولان کلنیک و مردم را به دنبال داشته است که بی نتیجه مانده و مشکلاتش پا بر جاست.

اعضای شورا و شهرداری وقت در گذشته رو به روی درب اورژانس قدیم که درست در کنار کلنیک قرار دارد را آسفالت کرده و برای ایستگاه در اختیار تاکسی داران قرار داده است می توان گفت شلوغ ترین مسیر را برای ایستگاه تاکسی انتخاب کردند و به این فکر نبودند که کلنیک یک مکان شلوغ با رفت آمدهای زیاد است.

در گذشته نیز بارها شاهد بودیم که مردم به این موضوع بسیار گلایه مند بودند به گونه ای که در ساعات شلوغی کلنیک تعداد تاکسی های نیز بیشتر و مزاحمت هایی را ایجاد می کند قرار بود که برای این معضل چاره ای اندیشیده شود که گویا فراموش شده است شلوغی مسیر رفت آمد مردم و تعداد زیاد تاکسی ها ممکن است سوانحی را به دنبال داشته  باشد.

شلوغی جمعیت و تعداد زیاد تاکسی در این مکان ممکن است در اینده مشکلات بیشتری را ایجاد می کند انتظار می رود مسئولان شهرداری برای این مکان چاره اندیشی کنند و ایستگاه تاکسی را به مکانی دیگر انتقال دهند.

    ---   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه‌اندازی فاز اول خط دو مترو، خرید ۵ واگن قطار برای یک و دو خط مترو، اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهر و نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده، اتصال حلقه حفاظتی رینگ چهارم از شمال به جنوب به سپاهان‌شهر و تکمیل سالن اجلاس، نیازمند حمایت مستقیم استاندار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی (ره) با فرمانی که داشتند، دستور بر تشکیل شورا دادند که در ادامه این روز در تقویم ثبت شده است، شوراها نقطه عطف در انقلاب اسلامی و تاریخ سیاسی نظام جمهوری اسلامی است که مردم را صاحبان اصلی نظام قلمداد می‌کنند.

وی افزود: تشکیل شوراها به‌منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها و روستاها است، بنابراین باید از این ظرفیت و توان حضور مردم با توجه به شعار سال بهره برد، شکل‌گیری شوراها نشان‌دهنده آن است که از آغاز انقلاب تا امروز مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت آن‌ها در تمام عرصه‌ها مدنظر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با اینکه نهاد مردمی شورا با ۲۰ سال تأخیر تشکیل شد، اما طی ۲۵ سال که از فعالیت آن می‌گذرد، شاهد رشد و شکوفایی مسئولیت‌پذیری نهاد مردمی هستیم.

نورصالحی گفت: تمام مسئولان نظام و رؤسای قوای مختلف توجه داشتند که از این ظرفیت بیشتر استفاده شود و به نوعی ارتباط مستقیم مردم با بدنه نظام برقرار شود.

وی ادامه داد: میان مدیریت شهر و شورا و مقامات استان همدلی و تفاهم و حمایت و پشتیبانی وجود دارد که امیدوارم روزافزون شود تا در روزهای باقی‌مانده دولت و مدیریت شهری، دستاوردهای خوب و ارزنده برای شما و مردم داشته باشیم.

نورصالحی با اشاره به مطالبه شورای ششم از استاندار اصفهان افزود: راه‌اندازی فاز اول خط دو مترو، بحث قرارداد مپنا برای تجهیزات خط دو مترو، خرید ۵ واگن قطار برای یک و دو خط مترو، اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهر و نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده، اتصال حلقه حفاظتی رینگ چهارم از شمال به جنوب به سپاهان شهر و تکمیل سالن اجلاس، کلنگ آغاز حفاری خط سه مترو و ورزشگاه نقش جهان و شهرک ورزشی در شمال اصفهان نیازمند حمایت مستقیم استاندار است که مطالبه ما از نماینده دولت در استان است.

کد خبر 748631

دیگر خبرها

  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود