Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت جودو استان البرز از کسب ۴ مدال برنز کشوری توسط جودوکاران این استان خبر داد.

محمد قدس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درکرج اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جودو مردان کشور در 3 روز با شرکت 206 جودوکار از 31 استان به میزبانی بهشهر استان مازنداران برگزار شد.

رئیس هیئت جودوی استان البرز افزود: در این رقابت‌ها در دو بخش تیمی و انفرادی مسابقات انجام شد که در پایان جودو کاران استان البرز موفق به کسب 4 مدال برنز کشوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدس با بیان اینکه از استان البرز ناصر قراگوزلو و کمال دیماسی جهت قضاوت رقابت‌های بزرگسلان حضور داشتند، گفت:میلاد احمدی در وزن منفی 73 گیلوگرم،مجید تاجری در وزن منفی 81 کیلوگرم، وحید شکری منفی 100کیلوگرم و دانیال طهماسبی در وزن مثبت 100کیلوگرم از استان البرز موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی با بیان اینکه اردوی آماده سازی تیم ملی جودو جوانان از تاریخ  6 لغایت 15 دی ماه در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود، اضافه کرد: سپهر غنچه، علیرضا خجسته و دانیال طهماسبی از استان البرز به اردوی آماده سازی تیم ملی جودو جوانان و بزرگسالان دعوت شدند.

انتهای پیام/

R41451/P41362/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی