Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در این جلسه مقرر شد کنگره آثار تربیتی و رفتاری آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح روز 16 دی ماه در دانشگاه فرهنگیان و همچنین آئین سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی در عصر همان روز با حضور مقامات و سخنرانان کشوری در حسینیه ثارالله(ع) شهر کرمان برگزار شود.

با توجه به اینکه شخصیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، شخصیتی فراجناحی و ملی است، عکس ها و فیلم های ناب مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان تحویل دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کرمان شده تا نمایشگاه عکسی از آن مرحوم در حاشیه کنگره آثار تربیتی و رفتاری آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای اسلامی شهر کرمان و شهرداری کرمان به عنوان کمیته یادمان نسبت به ساخت و جانمایی سردیس آیت الله هاشمی رفسنجانی و همچنین فراهم نمودن زمینه اطلاع رسانی محیطی اقدام خواهند کرد.

با توجه به همکاری بسیار خوب اداره کل پست استان کرمان برای چاپ تمبرهای یادبود، مقرر شد رونمایی از تمبر آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از برنامه های بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مورد توجه قرار گیرد.

لوح خشتی با عکس مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و تعدادی از کتاب های آن مرحوم و آثاری که در خصوص  شخصیت بزرگ ایشان منتشر شده است، در روز آئین نکوداشت در قالب بسته های اهدایی بین میهمانان توزیع خواهد شد.

اطلاع رسانی مراسم نیز در دو بخش (فضای مجازی) و (تبلیغات محیطی) صورت می گیرد که در این راستا مقرر گردید اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان طی مذاکره با صدا و سیمای مرکز کرمان، آئین های گرامیداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را به صورت زیرنویس و تیزرهای تبلیغاتی اطلاع رسانی کند.

حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در آئین نکوداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در کرمان سخنرانی خواهد کرد. همچنین مقرر گردید کلیپ حرفه ای برای مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی روابط عمومی استانداری کرمان ساخته شده و در آئین سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی پخش شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد

هادی محمود نژاد با اشاره به بهره‌برداری و رونمایی برخی از از پروژه‌ها در ایام دهه کرامت،گفت: مقرنس کاری در بالای سر رواق قرار دارد که توسط هنرمندان قمی مرمت، تذهیب و نقاشی شده که فاز اول آن در دهه کرامت رونمایی می‌شود.

معاون آستان حضرت معصومه (س) افزود: درب مزین به قلم‌کاری، طلاکاری، گره چوب، میناکاری و خطاطی با همکاری هنرمندان قم و اصفهان و نظارت مهندسان آستان قدس رضوی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برای تقدیم به حرم امام رضا علیه السلام ساخته شده است.

محمودنژاد با بیان اینکه دو تن از خیرین و خادمان حرم حضرت معصومه سلام الله علیها هزینه‌های این کار را به عهده داشتند، گفت: این درب در دهه کرامت رونمایی و برای نصب به حرم حضرت رضا علیه السلام ارسال می‌شود.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) با اشاره به رونمایی پروژه کاشی کاری صحن جوادالائمه علیه السلام، بیان کرد: ضریحی برای محلی به عنوان رأس الحسین در کشور سوریه ساخته شده است که در این ایام رونمایی و ارسال می‌شود. هزینه‌های آن را یکی از خیرین و خادمین حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به عهده داشته است.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) تصریح کرد: در ایام دهه کرامت از ساختمان چند منظوره موکب آستان حضرت معصومه سلام الله علیها رونمایی می‌شود. در این ساختمان امکانات مورد نیاز زائران اربعین مانند وضوخانه، دفاتر خدماتی، محل مراسمات و... در نظر گرفته شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد
  • افشای خواب عجیب هاشمی‌رفسنجانی ۶ ماه قبل از فوت! | فیلم
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • رونمایی پرشور کتاب «کیومی» هوتن هاشمی در فرشته شهرتاب
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • ببینید | پاسخ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مورد ثروت افسانه‌ای
  • امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!