Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید با بیان این‌که بحث مدیریت بحران به تمام جامعه انسانی مربوط می‌شود، ‌گفت:‌ دائمی کردن دبیرخانه و برگزاری جشنواره فیلم کوتاه امید در مقیاس بین المللی در دستور کار مدیریت بحران یزد است.

«هادی هادی‌نسب» در حاشیه اکران فیلم‌های اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید که به میزبانی استان یزد در حال برگزاری است، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که کیفیت و کمیت این جشنواره انتظار مدیریت بحران استانداری یزد را برآورده کرده است،‌ اظهار کرد: خوشبختانه در این جشنواره شاهد استقبال خوب هنرمندان بومی و غیربومی و همچنین همشهریان یزدی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری این چنین جشنواره‌های فرهنگی و هنری را نیاز مردم در بحث آشنایی با مدیریت بحران  دانست و بیان کرد:‌ زبان هنری ظرفیتی مهم در انتقال آموزه‌های اجتماعی، ‌فرهنگی و مدیریتی به اقشار مختلف جامعه است.

دبیر اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید با بیان این‌که برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه امید مکمل برنامه‌ها و اقدامات مدیریت بحران استان یزد است،‌ افزود: خوشبختانه با برگزاری این جشنواره در استان فضایی ایجاد شده که قطعاً برای آگاهی مردم در این حوزه مفید است.

مدیرکل مدیریت بحران استاندار یزد در ادامه با بیان این‌که برگزای جشنواره ملی فیلم کوتاه پیشنهاد مدیریت بحران استان یزد به وزارت کشور بوده است،‌ گفت:‌ برگزاری این چنین جشنواره‌هایی در هر استان نقش مهمی در فعال و پویاتر کردن هنرمندان و اقشار مختلف کشور ایفا می‌کند.

این مقام مسئول تلاش برای دائمی کردن دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه امید را از جمله اقدامات در دستور کار ستاد مدیریت بحران استان یزد دانست و خاطرنشان کرد:‌ برگزاری دومین جشنواره فیلم کوتاه امید در مقیاس بین المللی از دیگر برنامه‌های ستاد مدیریت بحران در یزد است.

وی بحث مدیریت بحران و ارتقای آگاهی مردم از این مهم را موضوعی جهانی عنوان کرد و گفت: تمام جامعه انسانی نیازمند کسب اطلاعات کامل در مورد مدیریت بحران است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور

کشاورزیان در جلسه مدیریت بحران تنش آبی شهرستان سمنان گفت : میزان آب دهی چشمه روزیه در سال ۹۸ حدود ۸۰۰ لیتر برثانیه بود، اما امسال به ۳۰۰ لیتر بر ثانیه رسیده است.

کشاورزیان گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد چاه‌های آب شهر سمنان بالای ۵۰ سال قدمت دارند که ضروری است بازسازی و مرمت شوند.

وی ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب در بین شهروندان را ضروری دانست و درباره مناسب سازی شبکه توزیع آب شهر سمنان گفت: این هفته عملیات زون ۶ و ۷ آبرسانی شهر سمنان به منظور تعدیل و مناسب سازی شبه توزیع آب آغاز میشود.

کشاورزیان همچنین درباره برخورد با شهروندان پرمصرف آب هم گفت: جریمه مازاد مصرف یکی از این برخوردهاست و همچنین قرار است با مصوبه‌ کمیته بحران آب استان ، اشتراک آب شهروندانی که بیش از الگوی مصرف از آب استفاده کنند ، قطع موقت شود.

محمد بهرامی فرماندار سمنان هم گفت : ترویج مدیریت مصرف آب در بین مردم از طریق ظرفیت‌های اطلاع رسانی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: هماهنگی دستگاه‌های متولی و اجرایی در حوزه مصرف آب ضروری است و باید نگاه و رویکرد ویژه‌ای در حوزه مدیریت منابع آبی داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی